Toon posts:

[XP] Volledig Scherm Command Prompt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn computer heb ik het volgende probleem:

Ik wil MSDOS in fullscreen op mijn scherm krijgen dit lukt me niet. Ik heb ingesteld dat hij hem moet openen in een volledig scherm, wanneer ik er nu dubbel op klik opent hij hem heel even fullscreen waarna hij weer terug valt in een normaal venster.

Op een ander exact hetzelfde systeem werkt het wel.

Iemand enig idee hoe ik die probleem op kan lossen?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Werkt Alt+enter ook niet?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nee ook dan valt hij weer terug in het normale venster.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:27

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dan is er een programma dat op de achtergrond draait en telkens de focus eruit haalt. Bij mij werkt Alt+Enter gewoon om naar fullscreen te gaan. Als ik een programma start vanaf de command prompt in fullscreen, wordt CMD geminimaliseerd en blijft gewoon fullscreen als ik hem weer oproep. Er moet iets zijn met op je systeem als het niet werkt zoals het moet. Heb je ook al geprobeert om je venster normaal te openen en via Alt+Enter naar fullscreen te gaan? Wat voor software draai je.

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 17:53:
Dan is er een programma dat op de achtergrond draait en telkens de focus eruit haalt. Bij mij werkt Alt+Enter gewoon om naar fullscreen te gaan. Als ik een programma start vanaf de command prompt in fullscreen, wordt CMD geminimaliseerd en blijft gewoon fullscreen als ik hem weer oproep. Er moet iets zijn met op je systeem als het niet werkt zoals het moet. Heb je ook al geprobeert om je venster normaal te openen en via Alt+Enter naar fullscreen te gaan? Wat voor software draai je.
Ik heb hem ook al normaal proberen te openen en ben dan met Alt+Enter naar fullscreen gegaan maar ook dat werkt niet. Of het een programma is dat hem weer uit fullscreen haalt ga ik later even bekijken, zou kunnen. (Kan er nu niet bij komen).

In ieder geval alvast bedankt. _/-\o_