[CoverXP] Covers mist halve centimeter

Pagina: 1
Acties:

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-07 08:38
Hallo,

Ik ben de hele morgen al in de weer om met behulp van Cover XP, op voorgestandst papier, DVD-covers af te drukken. Na een hoop geklooi met instellingen heb ik het nu bijna voor elkaar. Echter, na een print ontbreekt aan een (korte) zijde van de cover ongeveer een halve centimeter de invulling.

Ik vraag mij af waardoor dit komt. Is dit een probleem van CoverXP of mijn printer (HP Deskjet 600)? Deze laatste halve centimeter moet uiteraard worden ingevuld. Niet alleen omdat dan de cover (100%) compleet is, maar ook omdat hij naadloos dient aan te sluiten aan de geperforeerde scheurlijn.

Alvast bedankt voor de hulp.

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Kloppen de papierinstellingen / marges in je printerdriver?

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• Jewie
Ik heb de drivers even doorgenomen en kan vrij weinig vinden over de ingestelde marges, enkel over de afdrukskwaliteit ed.

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Hoe ver van de onderzijde van het papier (trail edge) zit dat missende stuk? Het zou kunnen dat je printer dat gedeelte niet meer kan printen...

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• Jewie
Nou, het stuk wat hij mist is het gedeelte wat hij als eerste afdrukt; dus het gedeelte wat als eerste uit de printer komt. Maar ik wil morgen nog het een en ander uitproberen.