LG L204WT Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-07 09:53
Hey mede tweakers,

Vanaf 11 maart heb ik een LG L204WT Gehaald.
Beelscherm heeft een perfect beeld hoor, mooi scherp enz. Alleen ik zet hem vanochtend aan en tot mijn verbazing flikkert het beeldscherm de hele tijd.

ook heb ik de gebruikershandleiding geraadpeegd en die zei mij het volgende:

Als het scherm knippert/flikkert:

• Controleer of het beeldscherm op Interliniëring is
ingesteld. Als dit het geval is, stelt u de aanbevolen
resolutie in.
• Controleer of de netspanning voldoende is. De
netspanning moet hoger zijn dan 100 -240V
50/60Hz.

Netspanning is voldoende, dat is geen probleem,alleen nu vraag ik mij af, want Interliniëring is.
Ik heb het woord natuurlijk opgezocht via google, alleen dan krijg ik alleen maar berichten over beeldbuizen van tv's.

Ik heb ook natuurlijk hier op het forum even gezocht en kwam ik bij het volgende topic:

[LG 204WT] Onzuiverheden in je weergave

Wat is jullie visie hierop? ik zag in dat topic dat sommige de refreshrate naar boven hebben gegooid naar 61hz en terug naar 58 hz. Ik wil daar niet aan beginnen ivm eventuele beschadigingen aan hardware.

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenzer op 14-04-2007 14:04 ]

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Verwijderd

eventuele beschadigingen aan hardware.

Lijkt me sterk. Want hedendaagse tft schermen kunnen wel een marge hebben / aan van de standaard 60hz / 75hz. Heb je het al eens geprobeerd dan? Heel even voor 5min om te zien of het ook verdwijnt. En aangesloten via vga of dvi?

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-07 10:31

Fixer

FP ProMod
Weet je 100% zeker dat het niet aan je videokaart(instellingen) ligt? Test eens met een ander scherm, mits je een voorhanden hebt.

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 10:57
Een beetje offtopic. Zijn de drivers van die monitor nog wel op hun site te krijgen. De driver heb ik wel op cd , maar het kan zijn dat het niet zal werken als ik ooit vista neem. Of maakt die monitor driver niks uit

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-07 09:53
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 16:24:
eventuele beschadigingen aan hardware.

Lijkt me sterk. Want hedendaagse tft schermen kunnen wel een marge hebben / aan van de standaard 60hz / 75hz. Heb je het al eens geprobeerd dan? Heel even voor 5min om te zien of het ook verdwijnt. En aangesloten via vga of dvi?
ik heb hem aangesloten via DVI.
En om terug te komen op vid. drivers dat lijkt me sterk, want ik heb de drivers helemaal verwijdert met drivercleaner en opnieuw geinstalleerd.

en wat de drivers van de monitor betreft, ik heb ze dus ook van de cd opnieuw geinstalleerd en was ook geen succes, want zover ik weet zijn er voor dit monitor geen nieuwe drivers nog beschikbaar.
Ik zal even een andere tft monitor erop aansluiten[Gelukkig had ik me oude nog]

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....