Hey mede tweakers,
Vanaf 11 maart heb ik een LG L204WT Gehaald.
Beelscherm heeft een perfect beeld hoor, mooi scherp enz. Alleen ik zet hem vanochtend aan en tot mijn verbazing flikkert het beeldscherm de hele tijd.
ook heb ik de gebruikershandleiding geraadpeegd en die zei mij het volgende:
Als het scherm knippert/flikkert:
• Controleer of het beeldscherm op Interliniëring is
ingesteld. Als dit het geval is, stelt u de aanbevolen
resolutie in.
• Controleer of de netspanning voldoende is. De
netspanning moet hoger zijn dan 100 -240V
50/60Hz.
Netspanning is voldoende, dat is geen probleem,alleen nu vraag ik mij af, want Interliniëring is.
Ik heb het woord natuurlijk opgezocht via google, alleen dan krijg ik alleen maar berichten over beeldbuizen van tv's.
Ik heb ook natuurlijk hier op het forum even gezocht en kwam ik bij het volgende topic:
[LG 204WT] Onzuiverheden in je weergave
Wat is jullie visie hierop? ik zag in dat topic dat sommige de refreshrate naar boven hebben gegooid naar 61hz en terug naar 58 hz. Ik wil daar niet aan beginnen ivm eventuele beschadigingen aan hardware.
Vanaf 11 maart heb ik een LG L204WT Gehaald.
Beelscherm heeft een perfect beeld hoor, mooi scherp enz. Alleen ik zet hem vanochtend aan en tot mijn verbazing flikkert het beeldscherm de hele tijd.
ook heb ik de gebruikershandleiding geraadpeegd en die zei mij het volgende:
Als het scherm knippert/flikkert:
• Controleer of het beeldscherm op Interliniëring is
ingesteld. Als dit het geval is, stelt u de aanbevolen
resolutie in.
• Controleer of de netspanning voldoende is. De
netspanning moet hoger zijn dan 100 -240V
50/60Hz.
Netspanning is voldoende, dat is geen probleem,alleen nu vraag ik mij af, want Interliniëring is.
Ik heb het woord natuurlijk opgezocht via google, alleen dan krijg ik alleen maar berichten over beeldbuizen van tv's.
Ik heb ook natuurlijk hier op het forum even gezocht en kwam ik bij het volgende topic:
[LG 204WT] Onzuiverheden in je weergave
Wat is jullie visie hierop? ik zag in dat topic dat sommige de refreshrate naar boven hebben gegooid naar 61hz en terug naar 58 hz. Ik wil daar niet aan beginnen ivm eventuele beschadigingen aan hardware.
[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenzer op 14-04-2007 14:04 ]
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....