Toon posts:

LaCie 500GB Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een nieuwe LaCie 500GB Externe HDD binnen.

Gewoon volgens de handleiding aangesloten en dergelijke, maar de schijf word niet gezien in Deze Computer.

Via Systeembeheer staat de schijf er WEL, ik heb de schijf al geformatteerd, ik kan er wel gewoon komen als ik in de adresbalk I:\ doe, ( I:\ is de schijf ), maar hij staat nergens in Deze Computer, reboot e.d helpt ook niet?

Iemand enig idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je toevallig ergens een prog draaien waarmee je de driveletters verbergt (bijv. de powertoys van XP).

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 13:57:
Heb je toevallig ergens een prog draaien waarmee je de driveletters verbergt (bijv. de powertoys van XP).
Nee, het enige *Tweak* achtige programma die k heb ge-installt is TuneUp Utilities 2007.

Sinds kort zag ik ook in 1x m'n mp3 speler niet meer, geen enkele device die k inplug zie k meer in deze computer verschijnen.

Maar wat het rare is is dat op andere xp account ( van me zus in dit geval ) hij wel gewoon in Deze Computer staat, maar via mijn account niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2007 14:47 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens hoe de rechten staan ingesteld dan? Heb je geen vreemde policies aangemaakt of wat dan ook?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn acc. staat gewoon als beheerder en die van me zus als Account met Beperkte Rechten ..

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost.

in TuneUp Utilities moest ik aanvinken welke Stations er gezien moesten worden.

Thanks.
Pagina: 1