Toon posts:

Als Nederlander een laptop in België kopen!

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ben al enige tijd van plan om een laptop te kopen. De laptop die ik op het oog heb is er eentje uit de HP pavilion serie. Waar ik enige tijd achter kwam was dat er in België completere laptops te verkijgen zijn van deze serie voor hetzelfde geld als in Nederland.

Bijvoorbeeld de HP pavilion 9255 kost rond de 1550 euro in NL terwijl de 9285 ook rond de 1550 kost in België maar met een dikkere processor en hardeschijf.

Ik weet dat ze in België een azerty toestenbord erin hebben zitten maar deze vervang ik zelf door een nieuwe qwerty toestenbord te bestellen op replacedirect.nl

De laptop die ik wil gaan kopen is de HP 9396 die te verkijgen is bij tm-solution http://www.tm-solutions.b...8f4b5930fb39ccd62288fb439

Mijn vraag aan jullie is of het aan te raden is om in België een laptop te bestellen ivm garantie,betrouwbaarheid etc. en heeft één van jullie er misschien ervaring mee met het kopen in België via internet?

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:54
Nou ja, als hij kapot is moet je naar België toesturen of gaan.

Nu heb je in je TS met 3 verschillende types lopen gooien: 9255, 9285, 9396.... Vanwaar de vergelijking tussen de eerste twee, als je voor de derde gaat?

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik wilde aangeven dat er hoogstwaarschijnlijk ook weer een hp pavilion laptop in NL uit gaat komen met dezelfde prijs als de 9396. Maar dan met minder specs.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Onbekend

...

Als je zelf dingen aan je laptop gaat veranderen kan het zijn dat je garantie zal vervallen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Wat wil je met je laptop gaan doen? Want die HP heeft dan wel 2x120 gig hij is best duur met z'n T5600 en Go7600.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

De techfora van GoT zijn er voor technische vragen, niet voor vragen over garantie, serviceafhandeling etc. Voorzover vragen als dat op GoT thuishoren, is het in Stuffis Generalis. Helaas kan ik je topic niet bepaald daarheen verplaatsen aangezien je nog geen toegang hebt. Rest slechts om dit topic te sluiten.

Bovendien zou ik aanraden om de GoT Huisregels door te nemen mbt topictitel en eigen inzet, want uitroeptekens zijn niet welkom en we verwachten dat iets meer zelfwerkzaamheid blijkt uit je topicstart.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.