Zoals ik een hele tijd geleden postte, had ik 'n prob om met de meegeleverde wifi combo, nl de Realtek 8187L, van de Asus P5W DH Deluxe verbinding te maken met het WiFi netwerk hier. De verbinding viel om de minuut (+-) weg.
Toen ik de PC bij de PCboer had gebracht om te laten checken wat er fout was, bleek er niks fout. Men vermeldde toen wel dat ze WEP ipv WPA hadden getest.
En inderdaad, toen ik dat hier ook probeerde, waren de problemen 'opgelost'.
Echter, ik had graag ook WPA gebruikt ipv WEP. Wat googlen leverde wat links op naar Linux-related sites waar men vermeldde dat een firmware upgrade soelaas zou bieden.
Helaas is de link die vermeld wordt niet meer geldig.
Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? (niet op de realtek noch op de asus site zo blijkt...)
Of bestaan er andere manieren?
Toen ik de PC bij de PCboer had gebracht om te laten checken wat er fout was, bleek er niks fout. Men vermeldde toen wel dat ze WEP ipv WPA hadden getest.
En inderdaad, toen ik dat hier ook probeerde, waren de problemen 'opgelost'.
Echter, ik had graag ook WPA gebruikt ipv WEP. Wat googlen leverde wat links op naar Linux-related sites waar men vermeldde dat een firmware upgrade soelaas zou bieden.
Helaas is de link die vermeld wordt niet meer geldig.
Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? (niet op de realtek noch op de asus site zo blijkt...)
Of bestaan er andere manieren?
[ Voor 2% gewijzigd door Church of Noise op 14-04-2007 11:29 . Reden: aanvullen ]