Verwijderd
sony maakt ook goede... Al die discmans zijn niet echt duur meer.... met een phillips of een sony zit je naar mijn mening goed... let wel even op dat er ook ESP op zit
Verwijderd
ESP = electronic shock protection, is een soort buffer voor (ik meen) 6 of 10 sec. muziek, zodat als je laser van je cd slaat er nog 6-10sec geheugen is dattie dan afspeelt, terwijl het lasertje weer terug gaat naar de plek op de cd waar die moet zin.
Is ook ESP2, dat is nog wat beter, ik heb ooit geweten wat het verschil is, maar ik ben inmiddels meer into MD.
Heb ook een Sony gehad, is erg goed. Is op mn fiets al een paar keer uit me jas gepleurt op de stenen en hij doet het nog steeds.
Was toen (jaar of 5 geleden) 199 guldens, incl. diverse kabels (om hem bv. aan je stereo te hangen)
Is ook ESP2, dat is nog wat beter, ik heb ooit geweten wat het verschil is, maar ik ben inmiddels meer into MD.
Heb ook een Sony gehad, is erg goed. Is op mn fiets al een paar keer uit me jas gepleurt op de stenen en hij doet het nog steeds.
Was toen (jaar of 5 geleden) 199 guldens, incl. diverse kabels (om hem bv. aan je stereo te hangen)
ja... hoe zit dat eigenlijk met MD?Op dinsdag 06 februari 2001 16:41 schreef MREn het volgende:
maar ik ben inmiddels meer into MD.
kun je bv van je pc(mp3 of wave??) naar die MD speler
en wat is dan een goede MD speler "draagbaar" voor een redelijke prijs
Verwijderd
Je zal weten wat een MD is, neem ik aan
Als je niet al te veel geld uit wilt geven heb je tegenwoordig voor 3 a 4 honderd wel een redelijke MD-walkman.
Heb zelf een MZ-R90, ben ik erg tevreden op. En ja, je kan ook van PC -> MD opnemen. Als je een geluidskaart hebt heb digitale uitgang (optisch), is dat helemaal mooi. Maar met een gewoon audio (analoog)kabeltje kan dat ook.
Heb zelf een MZ-R90, ben ik erg tevreden op. En ja, je kan ook van PC -> MD opnemen. Als je een geluidskaart hebt heb digitale uitgang (optisch), is dat helemaal mooi. Maar met een gewoon audio (analoog)kabeltje kan dat ook.
Verwijderd
Ik heb zelf de Sony D-E200 DiscMan, kostte 219, met ESP.
Verder een gewone basic discman. Prima ding!
Verder een gewone basic discman. Prima ding!
Pagina: 1