connect cable to adsl?

Pagina: 1
Acties:

• corley
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-02-2023
Hoi,

een kort vraagje over netwerken. Ik heb een internetaansluiting via de kabel en heb een kpn experia box in mijn bezit. Is het mogelijk om de kpn experiabox te gebruiken als router in mijn huidige netwerkconfiguratie? hoe kan ik dit aansluiten c.q. gebruiken zonder adsl te nemen? En kan dit uberhaupt wel?

huidige configuratie:
kabel naar kabelmodem. Uit de kabelmodem een normale netwerkaansluiting die naar mijjn pc gaat.

wat ik zou willen is: de experia box tussen mijn kabelmodem en pc zetten.

link naar kpn experiabox: http://gigaset.siemens.co...es_imagePos%253A0,00.html

kabelmodem : Casemamodem (Motorola sb5100e)

Ik hoop dat iemand goede ideeen heeft.

Cheerz, corley

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-03 17:49
Corley, dit is niet mogelijk omdat de WAN poort van de KPN experiabox een DSL aansluiting is...

Je zult een gewone router aan moeten schaffen.

Of een abbo bij Internetplusbellen nemen... zie http://www.kpn.com/

[ Voor 19% gewijzigd door Plopeye op 14-04-2007 08:52 ]

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Inderdaad, koop een Asus WL-500G, Linksys WRT54GL oid.
Heb je meer aan :)

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-03 14:14
Klopt, daarnaast is KPN wel zo aardig geweest dat apparaat zodanig in te richten dat het maar voor 1 ding goed is: KPN-diensten vertegenwoordigen.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ja, fon heeft zn La Fonera ook zo ingericht.
Maar daar was ook wat tegen te doen.

En het hacken van routers etc. is nog wel leuk opzich, dus daar kun je nog wel wat van maken?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.