Toon posts:

World Of Warcraft downloader

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

op men pc thuis heb ik WoW zonder enig probleem aan't runnen gekregen. Nu zit ik op men werk -en ja ik mag van men baas tijdens de vele pauzes! - en wil WoW downloaden maar ik krijg die maar niet gedownd via de site (WoW client (trial) ) die beruchte blizzard downlaoder he. Hij geeft altijd een fout en we (samen met de netwerkbeheerder) vinden het probleem maar niet.
Nu was men vraag, is er nergens online waar ik wow gratis (niet zoals bij fileplanet waar je x aantal eruo's moet neerleggen voor gratis games en patches) kan downloaden, zonder die blizzard downlaoder te gebruiken? de patches heb ik al gevonden op gamershell, maar de client nog niet.

nu kan je zeggen, neem je CD's mee naar je werk, maar lui als ik ben heb ik wow thuis online gekocht :D

alvast bedankt!

PS: ik heb me al suf gegoogled!

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Punt 1: Ook bij fileplanet kun je graits downloaden (alleen kom je in een wachtrij terecht)
Punt 2: Wat voor verbindingsinstellingen heb je geprobeerd?

Ik neem aan dat je via een proxy zit op je werk, en waarschijnlijk ook die instellingen in de blizzard downloader moet zetten.

edit:
Help van Blizzard zelf

edit2:
Verder is er ook nog de optie om de ingebouwde torrent client uit te schakelen, zou je ook kunnen proberen.

[ Voor 27% gewijzigd door KompjoeFriek op 13-04-2007 23:49 ]

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Topicstarter
de IT'er is enkel op kantooruren aanwezig, vermits ik heel de maand de nacht doe, kan ik hem moeilijk wakker bellen, alhoewel haha

hier heb ik de link van fileplanet, het is idd betalend hoor, je kan er niet onderuit (misschien een tweede opinie van jullie, maar ik geraak er niet door, noch voor de wachtrij)

http://www.fileplanet.com...f-Warcraft---Trial-Client

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Bij de link die je geeft staat de filename van het bestand wat je gaat downloaden ook. Als je deze filename door google gooit, vind je een thaise ftp waar hij van te downloaden is. Gaat hier nog met acceptabele snelheid ook :)

Expres niet gelinkt, want geloof dat Blizzard t niet helemaal ok vindt ofzo? Bij Filemirrors kreeg ik een melding dat ze de links naar dat bestand niet meer mochten laten zien ofzo :?

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Verwijderd

Kan je die client niet gewoon op een dvdtje zetten dan?

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

kan hier gewoon met mijn (gratis!) accountje daar inloggen bij fileplannet en downloaden. ff registreren en hoppa

Maar de oplossing van BoyGenius is waarschijnlijk wel sneller :p

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

KLIK

voormij werkte deze link gewoon =/

Verwijderd

Bij fileplanet kan je zeer zeker gratis downloaden.

Als je op die file klikt staat er 2 keer heel groot: Buy founders edition en bla bla bla bla maar je kan ook linksboven (als ik het me goed heriner) op een klein knopje drukken van login.
Daar heb je tevens de optie om een free account te laten registreren zonder al die betaal mogelijkheden.

Zou zegen probeer het eens daar kan je echt alles downloaden kwa patches enz alleen de soms lange wachtrijen zijn wel irritant.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Pak een extrene HDD, sleep je WoW folder van je thuis PC ernaa toe, doe het omgekeerde op je werk PC et voila :)
Ja dit werkt ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Pagina: 1