Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Flash] Samsung YP-K3 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 612 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met deze Samsung, is de radio echt een toegevoegde waarde en werkt het touch-control gebeuren goed? Of is het toch het best om in deze prijsklasse voor de, niet meer zo extreem orginele, iPod Nano te gaan?

Afbeeldingslocatie: http://www.itime.cn/Article/pic/200701/20070108095250865.jpg

Ik wil de mp3-speler voornamelijk gebruiken voor bij het rennen/sporten en voor in de bus richting school... Dat ze er beide mooi uitzien is natuurlijk óók mooi meegenomen! _/-\o_

Alvast bedankt!! :)

Verwijderd

Samsung en iPod zijn relatief dure merken. Je kan veel beter bijvoorbeeld de iRiver X20 nemen. Dan heb je extra: video in goede kwaliteit, foto's, ingebouwde speakers + meer voor dezelfde prijs.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eh, de X20 is een totaal andere speler... Ik zie niet waarom je deze boven de Samsung aan zou kunnen raden zonder dat je de eisen van de TS weet.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:39
Hoewel ik met A_Spirit_A eens ben dat deze speler niet bijzonder is (De versie met ingebouwde speaker vind ik dan nog leuker, deze vind ik te log), zou ik hem niet meer een iRiver aanraden vanwege het feit dat ze, voor mijn gevoel, wat achterlopen.

Meizu maakt een van de leukste flash-spelers van dit moment: De M6. Met de looks van een iPod Nano v1, een scherm ter grootte van een iPod Video, en een featurepakket dat de K3 totaal laat verbleken, zit er geen nadeeltje aan, als je het mij vraagt. Ook is het qua controls naar mijn mening geen leuk spelertje, die K3. De besturing is onduidelijk omdat je er ECHT (Sorry, geen apastrofe op deze PC) niks van voelt, wat met iPods/De Meizu wel zo is.

Edit: Op mp3shop heet hij de Miniplayer 2, dat je het weet. En ik heb 'm zelf niet.

[ Voor 5% gewijzigd door coptician op 14-04-2007 14:20 ]

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• RoD
  • Niet online

RoD

iriver loopt achter? :? Moet je mij eens uitleggen in welk opzicht de X20 achterloopt op de Meizu.

/offtopic

@TS: Op GoT is niks te vinden over deze speler... Heb je toevallig al reviews gevonden?

Verwijderd

Ok, Meizu vs. X20

Beter bij de meizu:
Meizu is 20 gram lichter en een stuk dunner. De meizu heeft een iets groter scherm. Verder heeft de meizu te gekke tools -die je toch nooit gebruikt- zoals een calculator, stopwatch, telefoonboek en calender. Verder heeft de meizu games en lyric ondersteuning.

Beter bij de X20:
De X20 heeft meer fps voor video's. De kwaliteit van de videoplayback is veel beter. Het scherm is wel kleiner, maar een gelijk aantal pixels, dus is het beeld wel scherper. Verder heeft de X20 een microSD slot, ingebouwde speakers, een verwisselbare batterij en line-in opname.

*Design is eigen mening, daarmee hoe fje echt niet een speler aan te bieden.
*De firmware kan worden aangepast zodat een mp3 speler meer kan, X20 zal later ook wel meer van de extra's van de meizu krijgen. Andersom met verwisselbare batterij etc heb je dat niet.
*De prijs: De X20 is maar een klein beetje duurder dan de meizu.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alvast iedereen... Ik ben misschien niet echt duidelijk geweest met mijn "eisen". Ik wil een mp3-speler voor muziek met een goede geluidskwaliteit, zodat ik optimaal gebruik kan maken van mijn Creative In-ears ( dat de iPod en de Samsung toevallig ook foto's kunnen showen is mooi meegenomen).

Voor videos en muziek via speakers, gebruik ik mijn psp wel. Ik heb alleen nog maar op youtube wat 'reviews' gezien. (zoeken op: YP-K3).

• RoD
  • Niet online

RoD

En "een mp3speler voor muziek met een goede geluidskwaliteit" is wel duidelijk? :P Over het algemeen maakt Samsung trouwens wel aardige spelertjes met hun YP series. Denk niet dat je er echt een miskoop mee gaat doen als je de speler qua features wel aantrekkelijk vindt.

Verwijderd

Topicstarter
Haha, idd.. sorry! :P Maar dus voornamelijk voor muziek. En hoe zit dat bij de iPod, ook goede geluidskwaliteit?

• RoD
  • Niet online

RoD

Definieer goed. Dat is altijd lastig te zeggen. Persoonlijk vind ik dat er aardig geluid uit komt, alleen qua instelmogelijheden is het bagger en daar hecht ik wel veel waarde aan.
Als je écht voor geluidskwaliteit wil gaan is Cowon of iriver een betere keus. Of Creative.

Samsung weet ik vrij weinig van, maar kwam altijd wel aardig uit de reviews.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik denk dat ik voor de Samsung ga, ik heb hier en daar al gelezen dat het geluid "above avarage" is... De radio bij de speler begint me ook steeds meer te bevallen, altijd lekker als je even je muziek zat bent.

Nogmaals bedankt! :z

• Sounderr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01-2022
Ik gebruik deze MP3-Speler nu ongeveer 3 maanden en ben er zeer tevreden over.. Ik vind hem handig in gebruik, de interface is duidelijk en ook een voordeel is dat je geen extra software nodig hebt.. Je hangt het dingetje aan een USB poortje en hij is klaar voor gebruik, en dat vind ik persoonlijk wel een heel groot pluspunt..

Nadeel aan dit pluspunt is (wat ik laatst had) dat een USB Drivertje niet goed meer werkte, ik reinstall gedaan en na de reinstall vond hij mijn YP-K3 niet meer, maar er zijn dus geen Cable Drivers voor beschikbaar omdat deze direct na aansluiting gebruiksklaar is..

De geluidskwaliteit die hieruit komt vind ik ook hoger als dat van een iPod, ik heb regelmatig met een vriend van me geswitched tussen MP3 Speler en ik merkte het echt wel (ook veel keuze in verschillende presets)

De radio is ook duidelijk, goeie ontvanger en foto's (zeker na upgrade van laatste firmware, waarbij je kan inzoomen) is ook duidelijk.. Ik gebruik hem met veel plezier

Hoop dat deze review nuttig was

[ Voor 11% gewijzigd door Sounderr op 20-09-2007 09:39 ]

Verwijderd

Sounderr schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:38:
Ik gebruik deze MP3-Speler nu ongeveer 3 maanden en ben er zeer tevreden over.. Ik vind hem handig in gebruik, de interface is duidelijk en ook een voordeel is dat je geen extra software nodig hebt.. Je hangt het dingetje aan een USB poortje en hij is klaar voor gebruik, en dat vind ik persoonlijk wel een heel groot pluspunt..

Nadeel aan dit pluspunt is (wat ik laatst had) dat een USB Drivertje niet goed meer werkte, ik reinstall gedaan en na de reinstall vond hij mijn YP-K3 niet meer, maar er zijn dus geen Cable Drivers voor beschikbaar omdat deze direct na aansluiting gebruiksklaar is..

De geluidskwaliteit die hieruit komt vind ik ook hoger als dat van een iPod, ik heb regelmatig met een vriend van me geswitched tussen MP3 Speler en ik merkte het echt wel (ook veel keuze in verschillende presets)

De radio is ook duidelijk, goeie ontvanger en foto's (zeker na upgrade van laatste firmware, waarbij je kan inzoomen) is ook duidelijk.. Ik gebruik hem met veel plezier

Hoop dat deze review nuttig was
Zeker nuttig omdat ik morgen mijn 1gb versie binnenkrijg :)
Ik hoop dat ik na 3 maanden ook tevreden ben.
Pagina: 1