Tweakers.net niet volledige toegang bij buren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02:19
Hallo, hopelijk staat dit topic hier goed.
Waar het om gaat is dat mijn buren niet goed toegang hebben tot tweakers.net . (alleen frontpage dacht ik)
Ze dachten zelf aan een ban ofzo van hun I.P.
Is al langere tijd voor maar aangezien ze nooit echt gebruik maakten van tweakers.net (foei) zijn ze der ook nooit achteraan gegaan.

Het ip post ik uit privacy redenen hier liever niet, maar naar een modje ofzo zou ik het wel even kunnen DM'en ofzo. Als het een ban is zien ze het ook meteen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Wat bedoel je met 'geen toegang'?

Krijgen ze een foutmelding dat de site niet bestaat of echt een melding van Tweakers dat ze geen toestemming hebben om de rest van de site te benaderen?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inderdaad, define 'geen toegang' :)

Tukk, zo'n pagina hebben we niet, ipbans zijn nogal grof bij ons, gewoon een virtuele draaddoorkniptang :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

moto-moi schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 23:14:
Inderdaad, define 'geen toegang' :)

Tukk, zo'n pagina hebben we niet, ipbans zijn nogal grof bij ons, gewoon een virtuele draaddoorkniptang :Y)
Goed, he.

Dat ik dat niet weet O-)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Frontpage scheen wel te werken, maar verder kwam ie dacht ik nergens.
Klinkt mij eigenlijk ook beetje vaag, zou het misschien eerder aan de gebruikte computer liggen? (hoewel ze er meerdere hebben, dus dat zou nog vaag zijn eigenlijk.)

Misschien kom ik er ook nog wel weer eens, kan ik zelf zien wat het precies is.
IP ban klonk mij wel redelijk plausiebel (zal vast niet kloppen dit woord, maar het klinkt wel lekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:26

ThunderNet

Flits!

Probeer het eens met een pc van jou (laptop is handiger) en dan op hun netwerk. :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
En probeer het eens met een andere browser...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Als ik niet inlog kom ik ook niet overal. Ik kan dan wel het forum op, maar ik mis dan veel dingen zoals de General Chat.

Bedoelen ze dat soms, als de buren jou zien GoTten lijkt het net alsof je veel meer hebt dan hun.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Geen FP-specifieke vraag, dus > LA :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Wellicht helpt inloggen :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

als het gaat om en draadje in SG of de HK, waarvan iemand misschien een link hen gestuurd heeft, dan krijg je idd een 'geen toegang' melding als je geen account hebt of dat account geen SG of HK-toegangsrechten heeft

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

warcow: Het is erg moeilijk je buren te helpen als je ons geen info geeft, zoals het IP, het account, de melding die ze precies krijgen, etcetera.. Als je buren het probleem willen oplossen is het misschien handig als ze zélf even in deze draad komen kijken :P .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Die gegevens kan je trouwens bijv. via http://gathering.tweakers..._topicreport/1212445/last doorgeven: dan kan alleen een deel van de crew de gegevens zien.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Ik zal eerst eens kijken wat het precieze probleem is, en mocht het toch nergens op werken, zal ik dan wel het ip posten op de link die hierboven staat.
Ban lijkt mij persoonlijk toch ook redelijk onwaarschijnlijk aangezien er niet veel gebanned word, en op dat ip geen rare dingen zijn gebeurd zover ik weet.
Tot zover bedankt voor alle info alvast. :)
Pagina: 1