Tis weer bijna zomer en het wordt steeds moeilijker parkeren bij mijn werk, dus ik ben weer van plan om mijn stalen aluminium ros weer van stal te halen om naar het werk te gaan. Deze was met pensioen sinds ik student-af ben.
Nou is het natuurlijk een dure en stoere mountainbike. Alleen is het niet echt handig als ik er mee naar het werk ga. Als de weg een beetje nat is dan wordt mijn rug direct nat gespetterd. ALs student maakte het me niks uit, grotendeels van de spetters werden opgevangen door mijn rugzak.
En dat mijn broekspijp vies werd van de goed geoliede open ketting, who cares.
Nu kan ik dat natuurlijk niet echt meer permitteren en heb ik toch echt een fiets nodig met een goede kettingbeschermer, spatborden etc.
Maar kan ik mijn ATB nou ombouwen naar een hybride?
De opzetspatborden werken voor geen meter had ik ondervonden als student.
En ik kan ook niet echt kettingsbeschermers vinden.
Heeft iemand tips waar ik zulke dingen kan kopen zodat een fiets als deze

zoiets wordt:

Bagagedrager hoef ik niet, alleen die spatborden en kettingsbeschermers.
Nou moet ik waarschijnlijk ook nog tijd en geld investeren in het omwisselen van de oude versleten banden, LED lampen, alles weer tiptop maken, etc.
Of kan ik toch maar beter een echte hybride/citybike kopen van 500 euro?
Nou is het natuurlijk een dure en stoere mountainbike. Alleen is het niet echt handig als ik er mee naar het werk ga. Als de weg een beetje nat is dan wordt mijn rug direct nat gespetterd. ALs student maakte het me niks uit, grotendeels van de spetters werden opgevangen door mijn rugzak.
En dat mijn broekspijp vies werd van de goed geoliede open ketting, who cares.
Nu kan ik dat natuurlijk niet echt meer permitteren en heb ik toch echt een fiets nodig met een goede kettingbeschermer, spatborden etc.
Maar kan ik mijn ATB nou ombouwen naar een hybride?
De opzetspatborden werken voor geen meter had ik ondervonden als student.
En ik kan ook niet echt kettingsbeschermers vinden.
Heeft iemand tips waar ik zulke dingen kan kopen zodat een fiets als deze

zoiets wordt:

Bagagedrager hoef ik niet, alleen die spatborden en kettingsbeschermers.
Nou moet ik waarschijnlijk ook nog tijd en geld investeren in het omwisselen van de oude versleten banden, LED lampen, alles weer tiptop maken, etc.
Of kan ik toch maar beter een echte hybride/citybike kopen van 500 euro?
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp