Ik heb een vraag en een groot probleem .
Aller eerst heb ik een adsl verbinding van kpn direct.
met een speedtouch 700 series modem/router : zijn ip adressen zijn
192.168.1.65
255.255.255.0
192.168.1.254
Als ik daaraan een pc hang heb ik internet zonder problemen ,
Probleem is echter dat de wifi in die router erg slecht is dus ik heb een netgear 824 gekocht.
als ik deze op poort 2 aansluit en ik draai de wizard komt deze met de melding dat ik pptp internet heb , ik kan dan een adsl inlog naam en wachtwoord opgeven , maar dit wil ik niet aangezien deze gegevens al lang in de adsl modem zitten .
ik kan ook aangeven dat ik geen login nodig heb . dan vraag hij om de ip adressen en de dns servers
Account Name (If Required)
Domain Name (If Required)
Internet IP Address
Get Dynamically From ISP
Use Static IP Address
IP Address ...
IP Subnet Mask ...
Gateway IP Address ...
Domain Name Server (DNS) Address
Get Automatically From ISP
Use These DNS Servers
Primary DNS ...
Secondary DNS ...
Router MAC Address
Use Default Address
Use Computer MAC Address
Use This MAC Address
Wat moet ik hier allemaal nu invullen want wat ik ook allemaal probeer ik krijg er geen internet door heen .Is er iemand die mij kan helpen hiermee ?
Ik heb foto's van de pagina maar ik krijg hier geen foto's van mijn pc naar geupload.
Aller eerst heb ik een adsl verbinding van kpn direct.
met een speedtouch 700 series modem/router : zijn ip adressen zijn
192.168.1.65
255.255.255.0
192.168.1.254
Als ik daaraan een pc hang heb ik internet zonder problemen ,
Probleem is echter dat de wifi in die router erg slecht is dus ik heb een netgear 824 gekocht.
als ik deze op poort 2 aansluit en ik draai de wizard komt deze met de melding dat ik pptp internet heb , ik kan dan een adsl inlog naam en wachtwoord opgeven , maar dit wil ik niet aangezien deze gegevens al lang in de adsl modem zitten .
ik kan ook aangeven dat ik geen login nodig heb . dan vraag hij om de ip adressen en de dns servers
Account Name (If Required)
Domain Name (If Required)
Internet IP Address
Get Dynamically From ISP
Use Static IP Address
IP Address ...
IP Subnet Mask ...
Gateway IP Address ...
Domain Name Server (DNS) Address
Get Automatically From ISP
Use These DNS Servers
Primary DNS ...
Secondary DNS ...
Router MAC Address
Use Default Address
Use Computer MAC Address
Use This MAC Address
Wat moet ik hier allemaal nu invullen want wat ik ook allemaal probeer ik krijg er geen internet door heen .Is er iemand die mij kan helpen hiermee ?
Ik heb foto's van de pagina maar ik krijg hier geen foto's van mijn pc naar geupload.