Maximum effort - Deadpool
+1 bijdehandOp dinsdag 06 februari 2001 16:16 schreef AntonT het volgende:
Je kan dan alleen maar topics openen...
ohh en wrom nie je eige bericht edditen?
en een reply
en een reply
Waarom niet editen? Geen idee.
Waarom niet replyen? Om geflame van 'wellus nietus' te voorkomen.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
oke daz waarOp dinsdag 06 februari 2001 16:29 schreef Jotti het volgende:
daz ook nie erg dan..
maar edditen zou toch wel kunne?
Editten kan ook wel gewoon, net geprobeerdOp dinsdag 06 februari 2001 16:31 schreef SaiYa-JiN het volgende:
[..]
oke daz waar
daz ook nie erg dan..
maar edditen zou toch wel kunne?
En is in het geval van de topic-starter wel handig aangezien hij te weinig info geeft... Een cross-post is namelijk alleen mogelijk als er twee berichten zijn. Er word maar één link gegeven.
Uhm... er wordt geen link gegeven en het wordt al laat want ik snap geen hol van je reactieOp dinsdag 06 februari 2001 16:35 schreef obsidian het volgende:
En is in het geval van de topic-starter wel handig aangezien hij te weinig info geeft... Een cross-post is namelijk alleen mogelijk als er twee berichten zijn. Er word maar één link gegeven.
Oh sorry. Ligt niet aan jou. Ik had het over een post die SaiYa-JiN gedaan heeft in LA maar gemoved is naar SU. Daar doet ie een melding van een cross-post. Daar doelde ik op.Op dinsdag 06 februari 2001 16:38 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Uhm... er wordt geen link gegeven en het wordt al laat want ik snap geen hol van je reactie
staan er nu 2 hoorOp dinsdag 06 februari 2001 16:35 schreef obsidian het volgende:
maar ik probeerde hem te edditen toen strax maar da ging nie.. en net wel :?
maar boeit verder nie
is al geedit
Misschien wel ff handig om dit ff te lezen. Daar staat gewoon een antwoord op je vraag. Maar ik zal het wel ff quoten:
Er kan niet door non-crewleden gereageerd worden, dit is om potentiele flamewars te voorkomen.
Het editen van je eigen post kan natuurlijk wel.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
jah dat weet ik nuOp dinsdag 06 februari 2001 16:44 schreef FoolZero het volgende:
Misschien wel ff handig om dit ff te lezen. Daar staat gewoon een antwoord op je vraag. Maar ik zal het wel ff quoten:
[..]
maar net kon ik nie edditen om de 1 of andere vage rede.. maar nu kan k het wel weer
Pagina: 1