Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IPBLOCKER]Peerguardian

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het zelf al een tijdje, en het blocked zo'n 600.000.000.000 IP adressen, en ik merk er bijna niets van.

Maar omdat ik ook Advertisement blokkeer, gaan sommige sites óf heel traag óf helemaal niet. Dan moet ik gewoon even Allow HTTP aanklikken.

Verder werkt het prima, zonder er al te veel van te merken.

MSN messenger heeft bijvoorbeeld geen reclame onderaan meer, omdat die geblokkeerd worden, maar kan wel gewoon chatten. :o

Ik vraag me echter af hoe de blocklists worden samengesteld, is dit "preemptive", of pas nadat er iets verdachts is geconstateerd aan de pakketjes?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
PeerGuardian is slowing down my connection!

This occurs because of the way PeerGuardian blocks packets, not connections. A work around is being developed, but until it is available you may want to apply the lvlord.de patch.
IP's submitten kan iedereen trouwens hier doen.

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 13-04-2007 20:46 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er zijn ongeveer 4,2 miljard IPv4 IP-addressen en jij blokkeert er 600 miljard van? Dat is best knap :) Aangezien advertenties niet als 'verdacht' zijn aan te merken kan deze applicatie niet actief zijn filters onderhouden. Ik neem daarom aan dat dit dus pre-emptive gebeurt; wat je met wat logisch nadenken zelf ook had moeten kunnen bedenken :) Verder zie ik niet in waarom dit discussie op dit forum behoeft :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.