Sinds gisteren vertoont mijn systeem rare kuren. Uit het niets geeft hij aan dat er een exception heeft plaats gevonden in svchost.exe. Er word verder niks afgesloten dus ik kan het niet typeren als een crash. Zie hieronder de foutmelding.

Ik heb dit probleem helaas niet weten te reproduceren. Het verschijnt gewoon willekeurig. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen ?
Heb nu ook ontdekt dat zodra die exception optreedt, mijn geluidskaart (Creative Audiy 2) wordt uitgeschakeld. Heb ook even VS2005 gedeïnstalleerd om te kijken of ik misschien een andere error message zou krijgen. Zie hier onder.

Ook verandert het getal achter svchost.exe telkens.
Iemand nog tips of ideeën ?

Ik heb dit probleem helaas niet weten te reproduceren. Het verschijnt gewoon willekeurig. Weet iemand misschien hoe ik dit probleem kan oplossen ?
Heb nu ook ontdekt dat zodra die exception optreedt, mijn geluidskaart (Creative Audiy 2) wordt uitgeschakeld. Heb ook even VS2005 gedeïnstalleerd om te kijken of ik misschien een andere error message zou krijgen. Zie hier onder.

Ook verandert het getal achter svchost.exe telkens.
Iemand nog tips of ideeën ?
[ Voor 29% gewijzigd door sunturion op 14-04-2007 03:56 ]
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.