Toon posts:

[Flash]Slide show plug in..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat de slide show op mijn website bij vele mensen het niet doet (voor foto's van onze vriende groep) dacht ik dat ze een plug in moesten downloaden (Adobe flash player) alleen na het downloaden van de plugin doet hij het bij de meeste mensen nog niet (bij 1 persoon wel maar waarom is mij ook een vraag). Bij mij werkt het allemaal gewoon zoals het hoort..
Nou weet ik niet of ik ze wel de juiste plugin heb gegeven.
Het programma waar ik de slide shows mee maak voor mijn website is "Flash slide show maker".

Weet iemand of dat ik ze de juiste plugin heb laten downloaden of licht het aan mijn site of iets anders?

B.V.D.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Volgens mij kan dat aan veel dingen liggen. Als het een flash ding is heb je iig wel flash nodig, en daar heb je naar verwezen :9.
Je site kan ik niet bereiken. En als ik bij een sample kijk op de site van dat programa werkt het hier gewoon.
Ik zou je dus zo niet kunnen helpen.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:06

TheDane

1.618

Hebben ze een adblock oid draaien? Veel van die software/plugins disablet flash content.

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan idd best een oplossing zijn, in de pagina waar ik de plugin laat showen daar importeert hij wel verschillende dingen vanuit de site van de flash slide show maker.