Wie ooit Total Annihilation (TA) heeft gespeeld en meer wil, kán Supreme Commander (SupCom) gaan spelen.
Maar voor de arme studenten is er ook: TA:Spring
Dit begon als project om replays van TA in 3D te bekijken, ondertussen is het uitgelopen tot een volledig speelbare en MODbare (Opensource)game.
De clan SY is de schuldige, te vinden op spring.clan-sy.com
De meest populaire MODs zijn Absolute Annihilation en Balanced Annihilation, AA en BA. Ook is er een Star Wars mod en een Gundam mod.
Ik speel dit zelf liever dan SupCom, vooral omdat het een stuk minder zwaar is voor mijn systeem.
Er worden regelmatig updates aan de engine gemaakt en als je begint, kom je in een windows-based lobby, dus die kun je altijd aan hebben staan, mocht je dat nodig vinden.
De lobby logt in op een IRC server, waar je je eigen (Clan)kanaal kan openen.
Wat vinden tweakers van deze game?
Maar voor de arme studenten is er ook: TA:Spring
Dit begon als project om replays van TA in 3D te bekijken, ondertussen is het uitgelopen tot een volledig speelbare en MODbare (Opensource)game.
De clan SY is de schuldige, te vinden op spring.clan-sy.com
De meest populaire MODs zijn Absolute Annihilation en Balanced Annihilation, AA en BA. Ook is er een Star Wars mod en een Gundam mod.
Ik speel dit zelf liever dan SupCom, vooral omdat het een stuk minder zwaar is voor mijn systeem.
Er worden regelmatig updates aan de engine gemaakt en als je begint, kom je in een windows-based lobby, dus die kun je altijd aan hebben staan, mocht je dat nodig vinden.
De lobby logt in op een IRC server, waar je je eigen (Clan)kanaal kan openen.
Wat vinden tweakers van deze game?