Toon posts:

[XP] Kan QoS Packet Scheduler niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik probeer deze tutorial te volgen, maar als ik als ik op adminstrative templates klik, krijg ik geen Network map te zien. Ik krijg alleen Windows components, en als ik daarvoor kies krijg ik alleen nog twee andere mapjes, namelijk Windows media player en Windows update. Ik gebruik dus wel een account met adminstratierechten, en er is maar 1 account op deze pc. Hoe kan ik dit oplossen?

bij voorbaat dank

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Oh god... dat fabeltje weer.

Heb je hardware en software (routert, switch, serverOS, netwerkkaarten) die daar mee om kunnen gaan, of heb je een huis- tuin en keuken internet aansluiting met gratis router?

Indien het laatste het geval is: vergeet dat hele verhaal meteen maar :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:22:
Oh god... dat fabeltje weer.

Heb je hardware en software (routert, switch, serverOS, netwerkkaarten) die daar mee om kunnen gaan, of heb je een huis- tuin en keuken internet aansluiting met gratis router?

Indien het laatste het geval is: vergeet dat hele verhaal meteen maar :)
Ik heb geen router. Ik heb net windows xp opnieuw geinstalleerd, dus bij mijn vorige windows xp installatie had ik wel de QoS Packet Scheduler.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sp2 er al op?
Dan nog: wat moet je er mee? het heeft geen nut om aan die instelling te zitten, want QoS (802.p) doet niks als er niks is om het mee aan te sturen.

Windows XP Quality of Service (QoS) enhancements and behavior

[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 13-04-2007 20:52 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device