Ik krijg sinds gisteren rare zwarte flikkeringen en daarna een bureaublad dat ondersteboven hangt.
Dan verander ik de instellingen van mijn nVidia grafische kaart en dan is het efkes terug goe todat weer zwarte flikkeringen komen en ik de instellingen opnieuw moet veranderen. Ook valt de PC soms opeens uit en start dan automatisch opnieuw op na zo'n 3x veranderen van draaiingsinstellingen. 1 keer heb ik gehad dat het bureaublad in vieren was verdeeld om dan daarna uit te vallen.
Ik snap er echt NIKS van.
Dit zijn de specificaties van m'n pcke :
- AMD Sempron 2800+
1.61GHz
- nVidia Geforce 6600
- 19 Inch Targa LCD scherm
- Sony NEC Optiarc DVD-RW
- Maxtor 80GB SATA Harde Schijf
- Asus K8N-E Deluxe Moederbord
- 350Watt voeding
- 512MB RAM
En dan nog een diskettestation en een kaartlezer, maar da is ni belangrijk ( denk ik )
Moet ik ook nog de specificaties van m'n virusscanner enz,... geven ??
Want ik denk da ik toch voldoende safe ben.
En echt, please, help me ! Ik vind dit bijzonder irritant !
Aan de monitor kan het denk ik ook ni ligge, want heb al andere monitor en kabel gebrobeerd.
Verder heb ik vroeger da problm ni gehad, dus
Dan verander ik de instellingen van mijn nVidia grafische kaart en dan is het efkes terug goe todat weer zwarte flikkeringen komen en ik de instellingen opnieuw moet veranderen. Ook valt de PC soms opeens uit en start dan automatisch opnieuw op na zo'n 3x veranderen van draaiingsinstellingen. 1 keer heb ik gehad dat het bureaublad in vieren was verdeeld om dan daarna uit te vallen.
Ik snap er echt NIKS van.
Dit zijn de specificaties van m'n pcke :
- AMD Sempron 2800+
1.61GHz
- nVidia Geforce 6600
- 19 Inch Targa LCD scherm
- Sony NEC Optiarc DVD-RW
- Maxtor 80GB SATA Harde Schijf
- Asus K8N-E Deluxe Moederbord
- 350Watt voeding
- 512MB RAM
En dan nog een diskettestation en een kaartlezer, maar da is ni belangrijk ( denk ik )
Moet ik ook nog de specificaties van m'n virusscanner enz,... geven ??
Want ik denk da ik toch voldoende safe ben.
En echt, please, help me ! Ik vind dit bijzonder irritant !
Aan de monitor kan het denk ik ook ni ligge, want heb al andere monitor en kabel gebrobeerd.
Verder heb ik vroeger da problm ni gehad, dus
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.