Geachte Dames en Heren,
Ik ben reeds het ouderlijk huis ontvlogen, en zit blijelijks op kamers.
Nu zit ik met het volgende probleem (zal het langdraadige verhaal inkorten, omdat het niet zo relevant is voor het probleem.)
Nou goed, waar het opneer komt, ik heb op dit moment geen TV.
Maar wel een PC. Nu wil ik tv kunnen kijken, maar ik heb niet zo'n zin om een TV te kopen, omdat deze over het algemeen slechte kwaliteit hebben en lage resoluties. (ik weet dat het tv signaal ook niet zo denderd is mja.)
Dus ik had zoiets van, nou dan zal ik een tv kaart moeten hebben.
Nu heb ik het een en ander gezoekt hier en daar, en een aantal oudere topic's tegen gekomen.
Maar heb nog steeds niet een andwoord voor wat ik precies moet kopen. Om zo te zeggen, ik zie door de bomen het bos niet meer.
* moet eigenlijk iets hebbe wat ik in me pc stop
* waarmee ik tv kan kijke
* gameconsoles kan aansluiten (xbox, Wii, PS3) op aan kansluiten. (dan bij voorkeur op zo hoog mogelijke resolutie)
* eventueel programma's opnemen.
Dus mijn vraag,
waar kan ik uit kiezen wat aan deze eisen voldoet.
wat zijn de kosten.
waar kan ik het "kopen".
Vriendelijk bedankt voor jullie hulp.
Ik ben reeds het ouderlijk huis ontvlogen, en zit blijelijks op kamers.
Nu zit ik met het volgende probleem (zal het langdraadige verhaal inkorten, omdat het niet zo relevant is voor het probleem.)
Nou goed, waar het opneer komt, ik heb op dit moment geen TV.
Maar wel een PC. Nu wil ik tv kunnen kijken, maar ik heb niet zo'n zin om een TV te kopen, omdat deze over het algemeen slechte kwaliteit hebben en lage resoluties. (ik weet dat het tv signaal ook niet zo denderd is mja.)
Dus ik had zoiets van, nou dan zal ik een tv kaart moeten hebben.
Nu heb ik het een en ander gezoekt hier en daar, en een aantal oudere topic's tegen gekomen.
Maar heb nog steeds niet een andwoord voor wat ik precies moet kopen. Om zo te zeggen, ik zie door de bomen het bos niet meer.
* moet eigenlijk iets hebbe wat ik in me pc stop
* waarmee ik tv kan kijke
* gameconsoles kan aansluiten (xbox, Wii, PS3) op aan kansluiten. (dan bij voorkeur op zo hoog mogelijke resolutie)
* eventueel programma's opnemen.
Dus mijn vraag,
waar kan ik uit kiezen wat aan deze eisen voldoet.
wat zijn de kosten.
waar kan ik het "kopen".
Vriendelijk bedankt voor jullie hulp.