Pc van een vriend van me valt telkens uit maar het is heel verschillend. Meestal tijdens tijdens het kijken van films of als er teveel internet pagina's ge-opent zijn tegelijk.
ik ben er mee naar een kleine computer zaakje gegaan en heb me kast daar achter gelaten. ze hebben er naar gekeken en hebben gezegt dat het aan de video kaart lag. en die zij dat de pc telkens opnieuw opstarten omdat er wat mis was met de video kaart, dus video kaart vervangen met een ati radeon 9950 als nog blijft hij uitvallen.
ik zelf denk dat het de warmte is want ik heb asus probe geinstalleert en CPU is 46 graden en Mobo 35 graden.
maar misschien hebben jullie nog wat andere opties wat het kan zijn.
het is een fuji siemens:
Mobo: P4GE-FSC
CPU: Intel Celeron 2,6 GHz socket 478
Geheugen: 1x 512 MB DDR PC2700, 166 Mhz
voeding: standaard
2 stuks hardisks en 2 cd-rom drives.
er zit alleen een processor koeler in en de koeling via de voeding.
voor de rest is er geen mogelijk heid via de voorkant van de kast te koelen
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en dat jullie ons probleem kunnen verhelpen.
ik ben er mee naar een kleine computer zaakje gegaan en heb me kast daar achter gelaten. ze hebben er naar gekeken en hebben gezegt dat het aan de video kaart lag. en die zij dat de pc telkens opnieuw opstarten omdat er wat mis was met de video kaart, dus video kaart vervangen met een ati radeon 9950 als nog blijft hij uitvallen.
ik zelf denk dat het de warmte is want ik heb asus probe geinstalleert en CPU is 46 graden en Mobo 35 graden.
maar misschien hebben jullie nog wat andere opties wat het kan zijn.
het is een fuji siemens:
Mobo: P4GE-FSC
CPU: Intel Celeron 2,6 GHz socket 478
Geheugen: 1x 512 MB DDR PC2700, 166 Mhz
voeding: standaard
2 stuks hardisks en 2 cd-rom drives.
er zit alleen een processor koeler in en de koeling via de voeding.
voor de rest is er geen mogelijk heid via de voorkant van de kast te koelen
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en dat jullie ons probleem kunnen verhelpen.