Toon posts:

Tunneling

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb een vraag ik zit op school en ik wil met mijn thuis pc (Server) verbinding maken zodat ik via mijn thuis internet kan werken want echt ALLES is geblokt op school |:(

is daar een mogelijkheid voor ;)

ik zou der hel erg blji mee zijn...:)

M.V.G Iceking O+

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Het algemeen beleid #verboden

Kijk eens naar het 4de, 5de, of 6de kopje.

[ Voor 23% gewijzigd door Snake op 13-04-2007 15:39 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:31:
hey ik heb een vraag ik zit op school en ik wil met mijn thuis pc (Server) verbinding maken zodat ik via mijn thuis internet kan werken want echt ALLES is geblokt op school |:(

is daar een mogelijkheid voor ;)

ik zou der hel erg blji mee zijn...:)

M.V.G Iceking O+
Jua, tis wel mogelijk hoor :)

Ik heb een how-to ervoor geschreven op mijn site.
Met een SSH-tunnel kun je het voor elkaar krijgen mits die niet geblockt worden!

Succes ermee, gebruik het wel goed he!

Verwijderd

Als alles is geblokt op school dan denk ik niet dat je uberhaupt kan connecten naar huis ;)

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-03 16:43
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:33:
Als alles is geblokt op school dan denk ik niet dat je uberhaupt kan connecten naar huis ;)
Via Port 80 deze is niet geblockt dit is namelijk je HTTP portje ;)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De enige manier is om met de systeembeheerder van de school te praten, maar de kans is erg klein dat dit zal helpen. Die blokkades zijn er namelijk niet voor niets :) .

Zie ook de FAQ, specifiek het stukje Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik. Daar staat:
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming.
Toch maar gaan leren ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-03 14:56

TommyGun

Stik er maar in!

Je kan ook iets als http://www.phproxy.org/ gebruiken.

Of eentje op je eigen server opzetten, heb ik ook gedaan ;). De source; http://whitefyre.com/poxy/

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:46

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Of nog handiger zoals ik het doe :P

Een T-mobile abbo met Web&Talk, onbeperkt internetten, en eventueel indien mogelijk connecten met een VMWare sessie, en via USB Dialer (van HTC in mijn geval) inbellen naar je eigen server... kost niets, alleen je abbo :P

Helaas is dit verder verboden wat je vraagt... er zijn wel trukjes (heb het ook voor elkaar gekregen op de vorige school) maar helaas kan je niet verder helpen.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het plaatsen hiervan ik had dat waarschijnlijk over het hjoofd gezien hoe kan ik dit topic verwijderen..?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:52:
hoe kan ik dit topic verwijderen..?
niet. Daar zal je denk ik minimaal moderator voor moeten zijn.

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:52:
sorry voor het plaatsen hiervan ik had dat waarschijnlijk over het hjoofd gezien hoe kan ik dit topic verwijderen..?
Je kunt zelf contact opnemen met een moderator van dit forumdeel en ze het verzoek doen. De mods staan aangegeven per forumdeel, en dan kun ze emailen of een PM sturen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-03 14:56

TommyGun

Stik er maar in!

gambieter schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:00:
[...]

Je kunt zelf contact opnemen met een moderator van dit forumdeel en ze het verzoek doen. De mods staan aangegeven per forumdeel, en dan kun ze emailen of een PM sturen :)
Of je gebruikt gewoon de TR knop :P

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 12% gewijzigd door TommyGun op 13-04-2007 16:04 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

TommyGun schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:03:
[...]

Of je gebruikt gewoon de TR knop :P

[afbeelding]
Kan ook, maar dan valt het minder op dat de TS zelf het aanmeld :P

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:16
gambieter schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:36:
De enige manier is om met de systeembeheerder van de school te praten, maar de kans is erg klein dat dit zal helpen. Die blokkades zijn er namelijk niet voor niets :) .
Meestal kan je beter naar de schoolleiding toegaan, een systeembeheerder mag vaak geen eigen keuzes maken.
Zie ook de FAQ, specifiek het stukje Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik. Daar staat:

[...]

Toch maar gaan leren ;)

_@/'

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-03 17:43

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderen van topics doen we niet, maar sluiten wel :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.