Toon posts:

[GTA:SA] Spel start opeens niet meer normaal op*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zoals de topic titel al zegt een probleem met GTA: SA.
Tot eergister liep het allemaal perfect. Ik deed gister de pc aan, klik op de snelkoppeling van GTA, en er gebeurt niks... Vervolgens kies ik uitvoeren als, en het spel loopt gewoon. En als ik SA:MP probeer te spelen krijg ik deze error:
De instructie op 0x024a1376 verwijst naar geheugen op 0x00000000. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik op OK om het programma te beëindigen.
Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Ik maak echter wel gebruik van een no-cd.

Specs:
Intel Pentium IV 2,6Ghz.
1024MB Ram.
Asus nVidia GeForce 6600.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Titelfix :)

Heb je nu problemen met GTA:SA of SA:MP :? En heb je al een reinstall geprobeerd? Toevallig niks in de snelkoppeling verandert? Wat betreft die no-cd crack: gebruik het originele bestand, op warez geven we hier geen support.

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 13-04-2007 16:26 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:23

Nakebod

Nope.

Meestal helpt het verwijderen van gta_sa.set in je GTA San Andreas User Files, in My Documents.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-11 12:19
Voor die error bij SAMP moet je de browser fix downloaden. Hier te vinden op got in het SAMP topic.
Of op www.sa-mp.com.

Verwijderd

Topicstarter
Nakebod schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:27:
Meestal helpt het verwijderen van gta_sa.set in je GTA San Andreas User Files, in My Documents.
Bedankt Nakebod! Het is gelukt, alleen dat bestandje verwijderen hielp al, singleplayer als multiplayer werken nu allebei weer! :*) Bedankt! _/-\o_