Ook is kicken binnen 24 uur niet de bedoeling.
En je geeft ook niet genoeg informatie (specs e.d.)
Maar ok, welke videokaart heb je? bij nVidia kan je bij je nVidia control panel de monitor instellen als 'horizontal span'. Dan is het gewoon 1 grote monitor ipv twee aparte. Bij Ati zal er ook wel een soortgelijke functie zijn.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
1) Met nvidia gaat dit iets makkelijker
2) Als je een SLI setup hebt (zoals ik) moet je SLI uitzetten en je gebruikt maar 1GPU om het totale beeld te renderen.
3) Vaak ondersteunen de spellen het wel maar moet je de resolutie handmatig invoeren in de config files.
Voor hoe en wat; google.
Verwijderd
Dus langs ene kant 1 vga-in, langs andere kant 2 vga-uits voor beeld (of dvi, weet ik ook niet meer).
Helaas ben ik de naam / producent vergeten, maar er zal wel een andere tweaker rondlopen die het weer tebinnen schiet...
edit; gevonden: nieuws: Matrox DualHead2Go en TripleHead2Go voor de Mac
en ook te laat
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 16:06 ]
edit: Athmozz was me iets voor
[ Voor 14% gewijzigd door Edmin op 13-04-2007 16:02 ]
nieuws: Matrox DualHead2Go en TripleHead2Go voor de Mac ?
-edit: te laat -
[ Voor 13% gewijzigd door ADT_Phantom op 13-04-2007 16:06 ]
de oplossing moet btw softwarematig zijn.
die matrox ken ik wel ja, alleen dat is voor mij dus geen optie omdat ik daar het geld niet voor heb.
[ Voor 20% gewijzigd door QinX op 13-04-2007 16:08 ]
"Bij Ati zal er ook wel een soortgelijke functie zijn."QinXi schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:06:
Ik heb een aTi sapphire x1650pro ik heb een 17" tft scherm en een 15" crt scherm beide draaien nu op 1280x1024 waarvan het voor de tft native reso is en de crt niet.
de oplossing moet btw softwarematig zijn.
Heb je die al kunnen vinden?
klikfsfikke schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 16:09:
[...]
"Bij Ati zal er ook wel een soortgelijke functie zijn."
Heb je die al kunnen vinden?
citaat:
Hiervoor moet de videokaart de zogenaamde 'vertical span'-mode ondersteunen waarbij de twee (of meer) beeldschermen door het besturingssysteem gezien worden als één monitor met een afwijkende resolutie. Voorlopig ondersteunen alleen nVidia en Matrox deze mode waardoor eigenaren van ATi-kaarten grotendeels buiten de boot vallen.
"Drag monitor to match physical arrangement" = "Draag de monitor om de wedstrijd fysiek te regelen"
Diagnose onbekend, maar uiteindelijk komt alles goed.