Ik ben op zoek naar een manier om vanuit bijv. ghost 2003 het 'reboot naar een virtuele partitie en doe dit en dit en zus en zo' te kunnen automatiseren. Ik wil dus in feite op een shortcut klikken waardoor er een script wordt aangeroepen die automatisch herstart naar een virtuele partitie om een image te maken van C naar D of een image terug gaat zetten van D naar C.
Wellicht moet ik met de DLLs aan de slag die Ghost gebruikt, maar daar heb ik in 2 dagen nog geen documentatie voor gevonden op het web...
Iemand die iets soortgelijks al eens eerder heeft gedaan? Het gaat er dus om dat er geen CD's of DVD's gebruikt mogen worden, gewoon een systeem met 2 (FAT-)partities waarop dit moet gaan werken.
Wellicht moet ik met de DLLs aan de slag die Ghost gebruikt, maar daar heb ik in 2 dagen nog geen documentatie voor gevonden op het web...
Iemand die iets soortgelijks al eens eerder heeft gedaan? Het gaat er dus om dat er geen CD's of DVD's gebruikt mogen worden, gewoon een systeem met 2 (FAT-)partities waarop dit moet gaan werken.
Met of zonder mayonaise?