Ik heb een probleem met een mijn usercontrol. Ik heb een content usercontrol gemaakt om een table te renderen met ronde hoeken, in dit control kan ik dan mijn eigen content in plaatsen. Dit werkt allemaal prima maar alleen zodra ik er content in zet kan de design mode van VS2005 er niet meer mee omgaan. Ik heb al veel op google lopen zoeken naar dit probleem maar niet een oplossing gevonden die voor mij werkt. De error die hij geeft als ik hem op een pagina heb geplaatst is:
Error 3 ContentFrame2:Type 'System.Web.UI.UserControl' does not have a public property named 'Content'.
Hij kan dan de content die ik geplaatst heb niet meer renderen. Hieronder zie je de code. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor weet.
Error 3 ContentFrame2:Type 'System.Web.UI.UserControl' does not have a public property named 'Content'.
Hij kan dan de content die ik geplaatst heb niet meer renderen. Hieronder zie je de code. Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor weet.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
| using System; using System.Data; using System.Configuration; using System.Collections; using System.Web; using System.Web.Security; using System.Web.UI; using System.Web.UI.WebControls; using System.Web.UI.WebControls.WebParts; using System.Web.UI.HtmlControls; using System.ComponentModel; [PersistChildren(true), ParseChildren(true)] public partial class Controls_ContentFrame : System.Web.UI.UserControl { [NotifyParentProperty(true)] [PersistenceMode(PersistenceMode.InnerProperty)] [DesignerSerializationVisibility(DesignerSerializationVisibility.Content)] public PlaceHolder Content { get { return content; } } public string Width { get { return contentFrameDiv.Style["width"]; } set { contentFrameDiv.Style["width"] = value; contentDiv.Style["width"] = value; } } public string Height { get { return contentFrameDiv.Style["height"]; } set { contentFrameDiv.Style["height"] = value; contentDiv.Style["height"] = value; } } public string Overflow { get { return contentDiv.Style["overflow"]; } set { contentDiv.Style["overflow"] = value; } } protected void Page_Load(object sender, EventArgs e) { } } |