US-R draadloze router achter US-R draadloze router

Pagina: 1
Acties:

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:35
Kan iemand mij hiermee helpen, ik heb 2 dezelfde Draadloze Routers, merk: US-Robotics

Info:
http://www.usr.com/support/8054/8054-ug/index.html

Nu hebben we een hoog huis, en wil ik 2 zenders plaatsen.
De opstelling wil ik ongeveer zo gaan doen.
Modem -> router 1 -> switch -> switch -> router2

Ik wil ze beide draadloos zenden (en je zo dus op hetzelfde netwerk kan komen), en dat ik ze beide kan instellen ... weet iemand of dit kan??

Ik heb nu de 2e router aangesloten (niet de WAN poort gebruikt, maar alles op LAN), nu heb in internet, maar kan er niet inkomen, ik kan nog even niet testen of die ook draadloos zendt.

Weet iemand hoe dit moet? Ik moest iets van HDCP uitzetten oid?

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-03 14:14
DHCP:-) Het slimste is router2 op je laptopje aan te sluiten, router2 een vast lan-IP geven die past in de trent van router1, DHCP uitzetten op router2, daarna op een van lan-poorten van router1 een kabel naar een van de lan-kanten in router2, en het hele zaakje zou moeten werken. Router 2 is vervolgens alleen te bereiken door hem weer helemaal los te koppelen en aan 1 computer te hangen.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03:35
Jarrovanginkel schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 11:11:
DHCP:-) Het slimste is router2 op je laptopje aan te sluiten, router2 een vast lan-IP geven die past in de trent van router1, DHCP uitzetten op router2, daarna op een van lan-poorten van router1 een kabel naar een van de lan-kanten in router2, en het hele zaakje zou moeten werken. Router 2 is vervolgens alleen te bereiken door hem weer helemaal los te koppelen en aan 1 computer te hangen.
Super! goede uitleg! Ik ga het even proberen! Thanx!