Ik ben benieuwd of het mogelijk is dat je de volgende error krijgt door een zwakke voeding?
Blue Screen of Death indien je auto-reboot uit hebt staan met volgende melding:
Fout in ati3duag.dll
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Deze error komt bij mij namelijk altijd na het afsluiten van Command and Conquer 3 en terugkeren naar Windows na een tijd spelen, als ik het spel opstart en direct weer terugkeer komt de error niet.
Ook komt deze error geregeld tijdens het spelen van het spel Armed Assault.
Counter-Strike source kan uren achtereen gespeeld worden zonder problemen, maar dat is een minder hardware instensieve game dan de twee anderen, gezien de temp van de GPU die bij de eerste twee games tussen de 60 - 70 zit en bij CS niet hoger dan 50-55.
Videokaart: ATi X1950 Pro 512MB AGP
Voeding: CoolerMaster RealPower 550W met 12V1 - 16A en 12V2 - 16A.
De discussie op de Sapphire website gaat namelijk dat deze voeding niet genoeg zou zijn voor deze kaart...
Bedankt!
Blue Screen of Death indien je auto-reboot uit hebt staan met volgende melding:
Fout in ati3duag.dll
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Deze error komt bij mij namelijk altijd na het afsluiten van Command and Conquer 3 en terugkeren naar Windows na een tijd spelen, als ik het spel opstart en direct weer terugkeer komt de error niet.
Ook komt deze error geregeld tijdens het spelen van het spel Armed Assault.
Counter-Strike source kan uren achtereen gespeeld worden zonder problemen, maar dat is een minder hardware instensieve game dan de twee anderen, gezien de temp van de GPU die bij de eerste twee games tussen de 60 - 70 zit en bij CS niet hoger dan 50-55.
Videokaart: ATi X1950 Pro 512MB AGP
Voeding: CoolerMaster RealPower 550W met 12V1 - 16A en 12V2 - 16A.
De discussie op de Sapphire website gaat namelijk dat deze voeding niet genoeg zou zijn voor deze kaart...
Bedankt!