Ervaring met DominoWiki?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Is hier iemand bekend met DominoWiki, een wikipedia voor Notes/Domino? Ben namelijk bezig met een pakketselectie voor een geschikte knowledge base, maar wil wat meer van deze OpenWiki weten (zoals profielen, rechten, toegang, etc.)

Ervaringen met andere knowledge bases zijn natuurlijk ook welkom!

Mvg, Bart

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal voor ervaringen dan, en wat kan je er zelf niet over vinden dan? Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent. Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog even. Daar staat dat wel duidelijk in.

Op jouw verzoek van Windows Servers en Server-software naar Client Software Algemeen

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• BvdH
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-06 15:12
Is DominoWiki volledig open source? Ben namelijk op zoek naar een knowledge base waar je zelf nog lekker aan kunt knutselen, en dan dingen inbouwen als een printfunctie, user-accounts (toegang/rechten), datum van laatste bewerking automatisch tonen, etc.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

DominoWiki wordt gehost op OpenNTF, wat zien we daar staan als we klikken wat OpenNTF inhoudt?
About OpenNTF

OpenNTF is a site devoted to getting groups of individuals all over the world to collaborate on Lotus Notes/Domino applications and release them as open source. Our mission is "to provide a framework for the community to develop open source applications for IBM Lotus Notes and Domino which may be freely distributed". Using open source applications can help organizations reduce the costs of software development and maintenance.
Wat is daar niet duidelijk aan, en hoe kan het dat je dat zelf niet kon vinden? Ik merk nu nog steeds weinig van je inzet op, zoals sanfranjake je ook al vraagt. :) Ik ga dit topic dan ook sluiten met het verzoek Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door te lezen.

[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 19-04-2007 14:00 ]

Signature

Dit topic is gesloten.