Ik merk dat ik niet meer de tijd kan synchronizeren tussen mijn computer en een internet tijdserver. Mijn firewall heb ik al uitgezet maar dat helpt ook niet. Ik denk dus dat de firewall van de EB (Siemens) dit blokkeert. Iemand ervaring hoe dit te omzeilen?
Een andere timeserver instellen?
Rail Away!
Let op dat een timeserver en een NTP-server 2 verschillende dingen zijn. Een timeserver is wat minder nauwkeuriger dan een NTP-server. Verder verbind je met een timeserver op poort 525 en met een NTP-server op poort 123.
Verwijderd
Een timeserver wordt vrijwel niet meer toegepast, het is tegenwoordig vrijwel allemaal NTP.Bergen schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:04:
Let op dat een timeserver en een NTP-server 2 verschillende dingen zijn. Een timeserver is wat minder nauwkeuriger dan een NTP-server. Verder verbind je met een timeserver op poort 525 en met een NTP-server op poort 123.
Ik Gebruik Altijd Gewoon ntp.apple.com 
time.apple.com Werkt Trouwens Ook...
Die Standaard In Windows Staat Ingesteld Werkt Al Jaren Niet...
Die Standaard In Windows Staat Ingesteld Werkt Al Jaren Niet...
[ Voor 56% gewijzigd door uray op 13-04-2007 12:15 ]
In het Nederlandsch hoef je niet elk woord met een hoofdletter te beginnen, hooruray schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:14:
Ik Gebruik Altijd Gewoon ntp.apple.com
Bovendien, wat is er zo
@Bergen:
Mjah, letterlijke vertaling van tijdserver uit de TS. (te) Snel getypt
[ Voor 19% gewijzigd door Mad Marty op 13-04-2007 12:20 ]
Rail Away!
Mad Marty had het over timeservers. Als je dan bijvoorbeeld op Google gaat zoeken op 'timeserver', heb je misschien niets aan je resultaten.
Dude, doe idd die hoofdletters even gewoon, dit ziet er niet uit.Die Standaard In Windows Staat Ingesteld Werkt Al Jaren Niet...
[ Voor 34% gewijzigd door Bergen op 13-04-2007 12:18 ]
Verwijderd
Voeg deze toe aan de registry: nl.pool.ntp.org
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 12:31 ]
hoe doe je dat?Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:29:
Voeg deze toe aan de registry: nl.pool.ntp.org
Pagina: 1