ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Voor de H+ moet je DVDgenie gebruiken meen ik. oh nee... dat is voor de hidden hardware features van de H+ .. je moet voor de regio ZoneSelector hebben ofzo..
FF gezocht voor je:
GrtZ
Koffie
FF gezocht voor je:
Bron: http://www.7thzone.com# Universal Selector v1.4 (from KakukZ)
- The Ultimate Region Free DLL you need !!
(tested and certified by7th Zone with 1.62 Hollywood Plus drivers, VCR connected)
DOES work now with new 1.8 (build 120) H+ drivers and Alpha 2.0 Win2K drivers
- Contains region free & Macrovision DLLs for 1.50 to 1.80 drivers
- Contains also a GUI to select Card region
Know first what drivers version number you are using, and copy the right DLL into Windows/system folder :
- Read text file for instructions
- Important : Make a copy of your original SDUDF.DLL (rename it, that should be enough !)
- Run the GUI and select "Zone 0", and check option "Macrovision Disabled". Then close the GUI.
- Now you can run DVD Station with any DVD, any region, whenever you like, Macrovision disabled !
(If you encounter region problems with some DVDs, run GUI and select the right region number).
GrtZ
Koffie
Thanx voor je reactie
,
Ik ben alleen al op die site geweest en heb alle 3 'regioncracks' opgehaald. Probleem dat ik heb is juist dat geen van de drie met de huidige Win2k drivers ook daadwerkelijk WERKT (bij mij dan).
Onder Win98 doen ze het perfect...
Ik vroeg me af of iem. het wel werkend heeft gekregen onder Win2k....
Ik ben alleen al op die site geweest en heb alle 3 'regioncracks' opgehaald. Probleem dat ik heb is juist dat geen van de drie met de huidige Win2k drivers ook daadwerkelijk WERKT (bij mij dan).
Onder Win98 doen ze het perfect...
Ik vroeg me af of iem. het wel werkend heeft gekregen onder Win2k....
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz
Ik gebruik Remote Selector in combinatie met een DXR3 en W2K, werkt perfect. RS is ook geschikt voor de H+ (DXR3 = H+). Probeer het eens,
PS www.visualdomain.net
PS www.visualdomain.net
Welke versie van RS gebruik jij?Op donderdag 08 februari 2001 11:08 schreef Stefano het volgende:
Ik gebruik Remote Selector in combinatie met een DXR3 en W2K, werkt perfect. RS is ook geschikt voor de H+ (DXR3 = H+). Probeer het eens,
PS www.visualdomain.net
Full Specz
Verwijderd
Weet iemand hier iets van :
Ik heb dus ook een Holywood+ kaartje, met een Nec DVD 5700a ,WinME
Hij werkte eerst perfect, maar nu krijg
ik telkens als ik een DVD wil afspelen de
melding : MMSYSTEM 275 error: Cannot find the specified file..."
Ik heb al vanalles geprobeerd, aanwijzingen in Realmagic support werkt ook nie.
pleaze help me !
Ik heb dus ook een Holywood+ kaartje, met een Nec DVD 5700a ,WinME
Hij werkte eerst perfect, maar nu krijg
ik telkens als ik een DVD wil afspelen de
melding : MMSYSTEM 275 error: Cannot find the specified file..."
Ik heb al vanalles geprobeerd, aanwijzingen in Realmagic support werkt ook nie.
pleaze help me !
Waarschijnlijk een bestandje overschreven of iets dergelijks. Even de systeembestanden van Windows checken en/of de H+ drivers en software opnieuw installeren.
Suc6
Suc6
ZoneSelector werkt voor mij uitstekend. Met onderstaand systeem.
[/edit] win2k of winme, maakt niets uit.
[/edit] win2k of winme, maakt niets uit.
Niet opletten op de Windows 2000 Regiocodering. Als je Zone Selector v4.1 ergens kunt downen.
Die staat geloof ik wel ergens op
de kopieerpagina
Effe de zorgen dat ie automatisch opstart met Windows, automatische regiocodering aanzetten. En tada, je hebt een remote controller voor DVD Station in je systray.
Die staat geloof ik wel ergens op
de kopieerpagina
Effe de zorgen dat ie automatisch opstart met Windows, automatische regiocodering aanzetten. En tada, je hebt een remote controller voor DVD Station in je systray.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Pagina: 1