[iTunes]Muziek branden werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 797 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Telkens als ik in iTunes (7.0.1) muziek probeer te branden, krijg ik de melding dat de brander of brandersoftware niet is gevonden.

Dit terwijl ik twee branders heb (een Asus (IDE) en een Plextor 760a (SATA), waarbij ik bij beide wel gewoon vanuit Nero en Windows Vista (64bit) kan branden en gewoon in iTunes kan rippen.
Zodra ik een lege CD in een van de branders stop, krijg ik dat wel bevestigd in iTunes.

Ik heb in de FAQ, Google en/of de Apple site nog geen antwoord op m'n vraag gevonden...

Heeft iemand een mogelijke oplossing?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij een originele mac? iMac? Mac pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online
Nee, maar dit is het forum voor Apple talk... en iTunes lijkt mij een Apple applicatie.

Maar mocht een mod daar anders over denken... be free to kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topics over iTunes horen inderdaad in Apple Talk, ook al gaat het om de Windows applicatie :)
Op de iTunes and Vista site van Apple vind ik de volgende tekst:
iTunes remains unsupported on 64 bit editions of Windows, including Windows Vista and Windows XP x64.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat iTunes niet kan werken onder de 64-bits versie van Vista. Ik zou in ieder geval proberen om iTunes te updaten naar de laatste versie, 7.1.1.

Een workaround, mocht het niet lukken met iTunes, is om de muziek te branden met Nero. Daarvoor moet je de losse nummers wel eerst opzoeken in de library. Als je die door iTunes laat beheren, en ze zijn van verschillende artiesten, kun je van de te branden nummers tijdelijk in iTunes een compilation maken met een albumnaam, zodat ze in één map komen.
Alleen beveiligde AAC-bestanden die je hebt aangeschaft in de iTunes store kun je niet op deze manier branden denk ik.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online
Heb inmiddels 7.1.1 maar geen oplossing.

Ik denk dat ik moet wachten tot ze een 64-bits iTunes beschikbaar maken.