[Exch 2003] Mailen vanaf meerdere domeinen

Pagina: 1
Acties:

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:53
Lang gezocht..niks gevonden. Hopelijk kunnen jullie mij een stukje op weg helpen

Situatie: twee domeinen: domein1.nl en domein2.nl. Domein1.nl is het hoofddomein, hiervan wordt gemaild. Alle mail komt rechtstreeks binnen op de exchange server. Gebruikers halen via exchange hun mail op.

Een aantal gebruikers willen ook van domein2.nl kunnen mailen. Bijna altijd zullen ze van domein1.nl mailen, maar een enkele keer van domein2.nl. Hoe kan ik dat instellen op de exchange server?

Hemelaar Fotografie

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet goed gezocht want dit komt met grote regelmaat (minimaal 1x per week) hier langs.

Kijk eens wat verder door....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• helpme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:23
Ik ben hier ook een hele tijd mee aan het zoeken geweest, en de oplossing die ik gevonden heb is een extra account (pop3) aanmaken in outlook. En deze alleen gebruiken om mee te verzenden. Ontvangen is niet nodig (werkt ook niet) want dit word door de primaire exchange account afgehandeld.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
helpme schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:23:
Ik ben hier ook een hele tijd mee aan het zoeken geweest, en de oplossing die ik gevonden heb is een extra account (pop3) aanmaken in outlook. En deze alleen gebruiken om mee te verzenden. Ontvangen is niet nodig (werkt ook niet) want dit word door de primaire exchange account afgehandeld.
Dat kan inderdaad, of een extra gebruiker in je AD :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters