Toon posts:

64bits or 32bits

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Vista 64 geïnstalleerd en waarschijnlijk zijn nu wel al mijn hardware drivers te verkrijgen in 64 bits.

Echter is er een manier om te controleren welke programma's 32bits en welke 64bits software gebruiken?

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10-2025

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:43:
Ik heb Vista 64 geïnstalleerd en waarschijnlijk zijn nu wel al mijn hardware drivers te verkrijgen in 64 bits.

Echter is er een manier om te controleren welke programma's 32bits en welke 64bits software gebruiken?
Weet niet of dit zo is (ben nu op stage en kan dus thuis niet ff in Vista x64 kijken).

Als je de Taakbeheer (of voor engelse versie Taskmanager) ingaat en dan bij Processen kijkt zouden er volgensmij achter de 32bit programma's iets van een * of *32 ofzoiets achter staan (het is meteen te zien als het goed is).

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Abdurrahman123,

Ik mis in je topic een heleboel belangrijke zaken - zo voldoet je topic titel niet aan wat we graag in een topic titel zien (korte omschrijving van je topic, maar ook je OS tussen vierkante haakjes - zie hierover de Windows Clients Policy) :)

Verder mis ik een stuk eigen inzet van jouw kant - wat heb je zoal al geprobeerd en zoal gedaan om dit vraagstuk zelf te kunnen beantwoorden? Ik zie dit totaal niet terug in je topic en daarom ga ik je topic sluiten :)

Dit topic is gesloten.