[PS3] Motorstorm

Pagina: 1
Acties:
  • 943 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Evolution Studio Presents :
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/8559/motorstormbannermy9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img371.imageshack.us/img371/1419/bannerintroductiewk3.jpg

MOTORSTORM is een off-road racer maar niet te vergelijken met een rally game. MOTORSTORM geeft je een 'cicuit', je dient echter zelf uit te zoeken wat de beste route voor jou type voortuig is.
Lichte voertuigen (motoren / ATV's) gaan liever via de hogere wegen met veel zand, de zware voertuigen gaan liever door de modder.

Het spel kan zowel Offline als Online gespeeld worden.

Offline zijn er 21 'tickets' welke tussen de 2 en 4 races bevatten. De 'tickets' zijn onderverdeeld in 4 levels, je krijgt punten voor positie 1, 2, en 3 hoe hoger je eindigt hoe meer punten je krijgt op je ticket. Met deze punten unlock je weer nieuwe tickets en voertuigen.

Voor online details zie de ONLINE sectie.

Afbeeldingslocatie: http://img400.imageshack.us/img400/6748/bannervoertuigenny4.jpg
MOTORSTORM bevat de volgende zeven voertuigklassen.

Motoren
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/2584/motorgk6.jpg

ATV's
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/5032/atvdv9.jpg

Buggy's
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/2572/buggyur7.jpg

Rallywagens
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/3894/rallywagenoi0.jpg

Terreinwagens
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/764/tereinwagenqr9.jpg

Racetrucks
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/3268/racetruckqb6.jpg

BIG Rigs
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/9805/bigrigux4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img371.imageshack.us/img371/3075/bannercircuitsju1.jpg
MOTORSTORM vindt plaatst in Monument Valley, Utah. Er zijn hier diverse circuits gecreeerd, te weten.
  • Sidewinder Glutch
  • Raingod Mesa
  • The Tenderizer
  • Rock Hopper
  • Coyote Rage
  • Dust Devil
  • The Grizzly

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/8079/bannerfactskq9.jpg
  • Zeven speciaal gebouwde voetuigtypen.
  • 12 unieke racecircuits
  • 20 deelnemers in elke race (offline, online 12)
  • Online Race modus
  • Downloads voor nog intensere ervaring
  • Volledig te vervormen landschappen en voertuigen, een race is hierdoor nooit 2 maal hetzelfde
  • Livemuziek dankzij de nieuwe Live-Fi-functie

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/1508/banneronlinehq9.jpg

Wat MOTORSTORM echt een super game maakt is de Online mode.

Let op dat het spel region locked is, dit betekend dat je met de PAL versie niet tegen eigenaren van de NTSC versie kunt opnemen.

In een online race kunnen maximaal 12 spelers tegelijk racen.

De host bepaalt allereerst het ciruit en de voertuigen waaruit geselecteer kan worden. Hierna kan een dagdeel keuze gemaakt worden, let op dat bepaalde tracks niet 's nachts gereden kunnen worden.

Na update 1.1 is het mogelijk voor de host om zijn race openbaar te maken of dat alleen zijn "buddies" kunnen joinen.

Zodra de host de race gestart heeft is het een kwestie van iedereen een voertuig en gaat de race los.

MOTORSTORM ondersteund voicechat wat een extra dimensie geeft zodra je een opponent de afgrond intikt.

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/5938/bannerupdatesdv0.jpg

Onderstaande updates zijn uitgebracht voor MOTORSTORM
  • 1.1
    • Toegevoegd : Buddy list. Toont jouw "friends", dit is geen aparte friendslist (zoals bij bv Resistance) maar een koppeling naar de friendslist uit de XMB.
• 1.2
  • Verbetering spellijst

- 'Spelstatus' wordt nu weergegeven bij de spellijst in de online lobby zodat het makkelijker is een sessie te vinden waaraan je kunt meedoen en meteen kunt racen.
  • Aanduiding host

- In de spellobby is de host nu duidelijk aangegeven met een pictogram 'host' dat alle spelers kunnen zien en dat tijdens het omzetten van de host wordt bijgewerkt.
  • Boostmisbruik

- Een bug waarbij het boostsysteem betrokken was en de speler boost kon misbruiken, is opgelost.
  • Grootte vriendenlijst

- Dit is bijgewerkt zodat er nu maximaal 50 vrienden in kunnen staan.
  • Afgebroken tekst

- Bij het spelen in de standaarddefinitie worden alle berichten nu op de juiste manier weergegeven.
  • Verbeterde stabiliteit online

- De stabiliteit van online spelen is verbeterd.
  • Geluidsproblemen

- Alle bekende problemen met 5.1 / 7.1 surround zijn opgelost. Geluidsproblemen in de front-end zijn opgelost.
  • Ranglijst spelers

- Spelers stonden op een onjuiste plaats in de ranglijst vanwege een bug. Om deze reden worden alle online ranglijsten teruggezet. Het systeem zou nu goed moeten functioneren.
  • Automatische start

- Races moeten beginnen na een vaste afteltijd. Hierdoor zou de wachttijd in de lobby's sterk moeten teruglopen. Hosts mogen dit aftellen maximaal drie keer uitstellen.
  • Beschadiging opgeslagen gegevens

- Bij het afsluiten van het spel met de PS-toets was het mogelijk om de opgeslagen spelgegevens te beschadigen. Dit zal nu niet meer gebeuren.
  • Lobby-informatie

- Informatie over komende parcoursen en huidige rondetijden worden weergegeven in de lobby's.
  • Voertuigschade

- Bij het opnieuw starten van een race van één speler tijdens een death-camera werd de schade niet altijd teruggezet bij het begin van de volgende race. Dit is nu opgelost.
  • Ontbrekende geluid

- Geluidseffecten ontbraken bij de death-camera; deze zijn nu weer toegevoegd.
  • Naambordjes

- Toegevoegde mogelijkheid om de naambordjes van de spelers in / uit te schakelen tijdens online races met één druk op de toets (L1).

Afbeeldingslocatie: http://img352.imageshack.us/img352/5167/bannermediajy6.jpg
Official MOTORSTORM site

Video's
Images

[ Voor 14% gewijzigd door HoefMeistert op 19-06-2007 14:34 ]

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Eerste opzet, wil voertuigen sectie nog uitbreiden met terein details per voertuig, dus hoe geschikt deze is per ondergrond. opmerkingen, wensen aanpassingen hoor ik natuurlijk graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na de demo twijfel ik om deze aan te schaffen, vondt de demo niet helemaal overtuigend om tot aanschaf over te gaan, andere mensen ervaringen met het spel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:57:
na de demo twijfel ik om deze aan te schaffen, vondt de demo niet helemaal overtuigend om tot aanschaf over te gaan, andere mensen ervaringen met het spel??
De demo vond ik ook niet overtuigend, maar toen ik het totale spel speelde was ik meer dan overtuigd. Beste game voor de PS3 die momenteel te koop is, wat mij betreft.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Demo eigenlijk nooit gespeeld, bevat alleen de "Raingod Messa" track (niet de leukste). Naast de Offline mode, is de Online mode sterk, en eigenlijk altijd lekker druk (dan vooral de "English speaking" lobbies).
Daarnaast verwacht ik eigenlijk binnenkort ook wel de update welke de track's dynamisch aanpast (voor online mode) waarbij het verschil tussen de spelers hopelijk kleiner zal worden

[ Voor 26% gewijzigd door HoefMeistert op 13-04-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
In amerika is er al een update door die je de schoolbus geeft en nog wat extras doet. Is die in NL al verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:57:
Ik had precies hetzelfde gevoel over deze game. Maar ik kan je zeggen dat de volledige versie mij zeker heeft weten te overtuigen. Vooral online is het spel erg goed _/-\o_

Mooi trouwens dat er nu een MotorStorm topic is.
Als we eens met zn allen gaan racen dan kunnen we hier het uur e.d. posten :)

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 13-04-2007 12:25 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Easy Rider
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07 12:05
Ik heb 2 spellen voor mijn PS3 Tony Hawk Project8 en MotorStorm beide games hebben Havok middleware maar wat een verschil zeg ik vind motorstorm grafisch erg indrukwekkend en het gaat allemaal erg soepel. en dan tony hawk (best vermakelijk hoor) maar wat een framerate problemen zeg echt een wereld van verschil zo zie je maar dat het met een goeie flexibele engine alle kanten op kan van baanbrekende grafics (Elder Scrolls obl) tot tony hawk complete BUT als je het mij vraagt, ik kan het waarderen omdat ik zelf veel geskate heb maar daar blijft het ook bij.

nog ff over MotorStorm het is erg recht toe recht aan en dat heeft nadelen:

- geen minimap (lijkt ook lastig met al die verschillende routes maar niet onmogelijk.
- geen uitgebreide voertuig informatie
- geen offline Multiplayer
- weinig voorkeur instellingen

verder vermaak ik me er kostelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Easy Rider schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 13:13:
Ik heb 2 spellen voor mijn PS3 Tony Hawk Project8 en MotorStorm beide games hebben Havok middleware maar wat een verschil zeg ik vind motorstorm grafisch erg indrukwekkend en het gaat allemaal erg soepel. en dan tony hawk (best vermakelijk hoor) maar wat een framerate problemen zeg echt een wereld van verschil
Tja, Tony Hawk is volgens mij een port en MotorStorm is vanuit het niets opgebouwd voor de PS3, dus daar zal het verschil in de graphics en framerate wel al kunnen liggen.

[ Voor 60% gewijzigd door SToRM666 op 13-04-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Het lijkt wel héél erg op FlatOut 2. :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Captain Pervert schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:22:
Que... Je doelt dan waarschijnlijk op de "crashes"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SToRM666 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:23:
[...]
Mooi trouwens dat er nu een MotorStorm topic is.
Lijkt me een strak plan, volgens mij zijn er veel mensen met deze game dus een room vol krijgen zou geen probleem moeten zijn... Wellicht moeten we maar eens gaan "pollen" wanneer mensen kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien toch maar aanschaffen dan, maar geen offline multiplayer, dat is wel een missertje! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackman
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
* Zeven speciaal gebouwde voetuigtypen.
* 12 unieke racecircuits
* 20 deelnemers in elke race (offline, online 12)
* Online Race modus
* Downloads voor nog intensere ervaring
* Volledig te vervormen landschappen en voertuigen, een race is hierdoor nooit 2 maal hetzelfde
* Livemuziek dankzij de nieuwe Live-Fi-functie

Volgens mij zijn er maar 8 tracks. En die te vervormen landschappen en voertuigen heb ik nog niks van gemerkt.
Desondanks een hele vette game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:52:
Misschien toch maar aanschaffen dan, maar geen offline multiplayer, dat is wel een missertje! :X
Yep zeker, hoop eigenlijk op een update binnenkort, zou ook wel offline zelf races willen samenstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sachiel
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Captain Pervert schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 14:22:
Ja dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik dit spel zag.
Het is een beetje een mix van Flatout 2 en Insane Racing volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
HoefMeistert schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:06:
[...]

Que... Je doelt dan waarschijnlijk op de "crashes"...
Om te beginnen, ja. Wat dacht je van graphics, physics, GUI, muziek, concept..... .... . ... ..

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
kheb net de demo gespeeld bij media rotterdam echt een leuke game
maar sinds wanneer is de ps3 daar opeens 539 euro ?
sony heeft toch afspraken gemaakt over de prijs dat de ps3 niet in prijs verzakt
of heeft mediamarkt rotterdam een overschot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er snelheidsverschil is tussen de verschillende auto's bijvoorbeeld? Of hebben de te winnen voertuigen alleen andere graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 18:49:
Weet iemand of er snelheidsverschil is tussen de verschillende auto's bijvoorbeeld? Of hebben de te winnen voertuigen alleen andere graphics?
imo zit er alleen snelheids verschil tussen de typen voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crackman schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:58:

Volgens mij zijn er maar 8 tracks. En die te vervormen landschappen en voertuigen heb ik nog niks van gemerkt.
Desondanks een hele vette game!
Knal maar eens op een rots, moet je kijken hoe je voertuig vervormt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

justjermaine schreef op maandag 16 april 2007 @ 15:06:
kheb net de demo gespeeld bij media rotterdam echt een leuke game
maar sinds wanneer is de ps3 daar opeens 539 euro ?
sony heeft toch afspraken gemaakt over de prijs dat de ps3 niet in prijs verzakt
of heeft mediamarkt rotterdam een overschot?
Prijsafspraken zijn verboden. Sony kan alleen een adviesprijs afgeven. Das wel heel snel een prijsdaling van 10%.

En de ondergrond veranderd als er veel mensen overheen rijden. Lijkt me niet echt te missen.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 18-04-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
hmm helaas kun je deze spellen nergens huren hier... zou anders graag eens testen met motorstorm... ik vond de demo echt ruk; heel langzaam en log

(ok kan misschien de bedoeling van het spel zijn, maar ik kreeg het gevoel dat die bak niet vooruit te branden was ... nee ook niet met nitro :+)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:36:
hmm helaas kun je deze spellen nergens huren hier... zou anders graag eens testen met motorstorm... ik vond de demo echt ruk; heel langzaam en log
Weet dat je bij bv FRS je game kan terugbrengen als je em ruk vindt (ook een keer gedaan met een PSP game).
Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:36:
(ok kan misschien de bedoeling van het spel zijn, maar ik kreeg het gevoel dat die bak niet vooruit te branden was ... nee ook niet met nitro :+)
Verkeerde voertuig voor de ondergrond ?

[ Voor 28% gewijzigd door HoefMeistert op 18-04-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HoefMeistert schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:19:
[...]

Weet dat je bij bv FRS je game kan terugbrengen als je em ruk vindt (ook een keer gedaan met een PSP game).
ja maar dan MOET je meteen wat anders pakken, je krijgt geen geld terug of een tegoedbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik moet toegeven dat ik na het spelen van Motorstorm best wel positief ben geworden over de game. Voor een eerste generatie game is hij goed. Alleen dat je geen splitscreen kan spelen doet echt extreme afbreuk aan de game voor mij. Samen met de laadtijden wacht ik eerst Colin:DIRT even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
net tegen beter weten in nog maar es de demo opgestart... snap niet wat hier leuk aan moet zijn... ik ben echt ongelooflijk slecht erin, met een motor gaat het nog, maar met zo'n buggy... damn
20 resets per rondje. ik vind amper een alternatieve route, zie 30 sec. na de start alleen nog maar mezelf rondploeteren
val je stil door al het gespring en gestuiter dan duurt het 10 seconden voor je weer je top van 50 km/h haalt

nee dit is echt helemaal niks voor mij... ik erger me hier nog meer op dan een potje online Gears of War... en ik heb er niet eens voor betaald; kun je nagaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Kan zijn dat het gewoon je type game niet is. Als de demo trouwens met het Raingod Mesa level is, dan heb je inderdaad weinig keuze in de te nemen route. De andere levels hebben ook niet zo'n grote stuiter-factor als Raingod Mesa :)

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 18-04-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SToRM666 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:57:
Kan zijn dat het gewoon je type game niet is. Als de demo trouwens met het Raingod Mesa level is, dan heb je inderdaad weinig keuze in de te nemen route. De andere levels hebben ook niet zo'n grote stuiter-factor als Raingod Mesa :)
ja is inderdaad raingod mesa... beetje raar om een demo te maken met de slechtste track dan...
ik ga de gok dus niet wagen, misschien als ie voor 20 euro in de grabbelbak ligt over een paar maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Phusebox schreef op woensdag 18 april 2007 @ 19:26:
[...]

ja is inderdaad raingod mesa... beetje raar om een demo te maken met de slechtste track dan...
ik ga de gok dus niet wagen, misschien als ie voor 20 euro in de grabbelbak ligt over een paar maanden
Slechtste track is natuurlijk erg persoonlijk... Maar de track is imo zeker niet de beste.
Als je een goed beeld van het spel wilt zou je nog kunnen proberen de game te "lenen" van een bekende oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik dacht, laat ik eens kijken wat zo'n PS3 kost. Best duur nog... Als ie onder de 400 komt zal ik erover denken :P

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SToRM666 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 12:23:
Had eigenlijk het idee om binnenkort maar eens een race sessie te gaan houden, is er uberhaupt animo voor ? en zo ja wat zijn hiervoor de "ideale" avonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik zag een leuke prijs voor motorstorm, dus de demo nog maar eens geprobeerd...

kan iemand me uitleggen hoe je dit spel hoort te spelen want ik moet minimaal 10x per rondje gereset worden, als dat ding eenmaal begint te stuiteren kun je alleen nog maar stoppen om vervolgens weer met kruipsnelheid weg te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Neem aan 10x per ronde doordat je van de baan raakt.
Start/Finish knallen, hou bij de bocht (bij de borden) de binnenkant aan hierdoor kun je na de bocht rechtdoor rijden en zo de platformen afrijden, je krijgt nog een bochtje rij rechtdoor naar beneden het bruggetje op hierna de schans omhoog, boost over het gat, beetje links aanhouden na bocht krijg je het lange "rechte" stuk lekker knallen hier. bij de volgende sprong binnenkant aanhouden anders ga je eraf. goed remmen voor de bocht, hierna weer verder en rechts aanhouden ook na de 2 schansen rechts aanhouden binnenkant van de bocht weer nemen en je bent weer bij start/finish. Na een paar rondes zou je er in iedergeval niet meer af moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorstorm gekocht, bevalt tot nu toe wel goed maar valt af en toe ook niet mee zeg, frustratie factor kan hoog oplopen in mijn geval! Ook online al geprobeerd en de eerste races vrij kansloos, na een paar races toch 2e en 3e plaatsen en zelfs mijn eerste overwinning binnengehaald op Grizzly, heb wel het gevoel dat sommige online toch meer weten dan mij want om die bij te houden met dezelfde category voertuig moet ik vol boosten en als ik dan niet meer kan boosten ivm oververhitting rijden ze meteen bij me weg, heel apart opzich maar ja.
In de singleplayer kom ik nu niet verder dan een 2e plaats op Dust Devil met een mudplugger, wordt elke keer aan gort gebeukt door die Big Rigs waardoor ik de rally cars, buggy's en motoren niet meer kan inhalen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Frustatie graad is soms ERG hoog, ticket 17 Buggy op RainGod (ook niet echt mijn track) echt K. Continue opzij gebeukt, buggies die over je heen vliegen. Als zij tegen jou beuken ben je aan gort of van de baan en als jij tegen hun aan klapt, ben je ook kapot of loop je giga vertraging op. Na veel @#$#%# wel gehaald, en dat lucht lekker op 8)

Online is idd een ander verhaal, sommige mensen kennen de banen echt uit hun hoofd, wordt dus hoog tijd voor de variabele obstakels :-).. Ik zeg : Evolution kom maar op met die update :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer zijn er eigenlijk Nederlanders online, ik zit met de PS3 vaak in het weekend 's ochtends online maar dan is de Nederlandse room steeds leeg??
Gisteren race trouwens nogmaals geprobeerd ne nu met een andere route in 2 keer gehaald _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Nederlandse room is nooit echt vol... Althans lijkt mij steeds minder te worden. Zit zelf vaak in de English room, lekker veel keus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
MotorStorm krijgt grote update in mei

Het was al langer bekent dat Evolution Studio bezig is met enkele updates voor het spel MotorStorm. Eerder werd nog geroepen dat voor de meeste updates betaald moet gaan worden, gelukkig lijkt dit niet het geval te zijn. Want ergens in mei krijgt MotorStorm gratis een grote update naar versie 1.2. De update fikst de nodige foutjes in het spel, maar komt ook met enkele nieuwe features. Helaas zit de lang verwachte splitscreen mode er niet bij, misschien komt dat nog in een latere update.
Door een bug in het rank systeem word door deze update alle ranks gereset.

Motorstorm v1.2 Update :

1. Game List Improvement: 'Game Status' is now displayed with the game list in the online lobby making it easier to find a session where you'll be able to join and race promptly.
2. Host Identification: Within the game lobby the host is now clearly identified by a 'host' icon visible to all players and updated during host migration.
3. Boost Exploit: A bug involving the boost system that allowed a player to use boost in an exploitative manner has been resolved.
4. Buddy List Size: This has been updated to support up to 50 friends.
5. Text Cut-off: When playing in standard definition all messages will now display as intended.
6. Improved Stability Online: Online gameplay stability has been improved.
7. Audio issues: All known issues with 5.1 / 7.1 surround have been fixed. Audio issues within the front-end have been resolved.
8. Player Ranking: Players were found to be ranked incorrectly due to a bug. Because of this all online rankings will be reset and the ranking system should now function correctly. Evolution and Sony apologise for this measure but it will result in a fairer and more stable ranking system for all players.
9. Auto-Start: Races will be forced to start after a fixed countdown which should dramatically reduce the waiting times in lobbies. Hosts may delay this countdown up to three times.
10. Save Data Corruption: When quitting the game using the PS button it was possible to corrupt the save game data. This will no longer occur.
11. Lobby Information: Upcoming track and current lap details will be displayed in lobbies.
12. Vehicle Damage: When restarting a single player race during a death camera the damage wasn't always reset at the start of the next race. This has now been resolved.
13. Missing Audio: Audio effects were missing from the death camera, these have now been reinstated.
14. Name Tags: Added ability to switch the player name tags on / off during online races using a single button press (L1).
Bron

Goed nieuws :) Mooi dat de boost-cheat er dan uit is en dat de online stabiliteit beter wordt.
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:42:
heb wel het gevoel dat sommige online toch meer weten dan mij want om die bij te houden met dezelfde category voertuig moet ik vol boosten en als ik dan niet meer kan boosten ivm oververhitting rijden ze meteen bij me weg, heel apart opzich maar ja.
Dit kan dus ook door die boost-cheat komen. Gaat het spel wel een stuk verbeteren als die er niet meer in zit. Dan ga ik m misschien ook weer wat meer spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 28-04-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Lijkt me een leuk spel dit d:)b

Maar even een vraag, zal dit ook werken op de playstation 2, de platte versie?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Joopieboy schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:53:
Lijkt me een leuk spel dit d:)b

Maar even een vraag, zal dit ook werken op de playstation 2, de platte versie?
Geinte zeker....
Bouw je PS2 om met een Blu-ray speler, extra geheugen, andere CPU en GPU en plak er een HDMI-uitgang op. Dan gaat het misschien wel werken 8)7

Om even een eerlijk antwoord te geven op je vraag: natuurlijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan dus ook door die boost-cheat komen. Gaat het spel wel een stuk verbeteren als die er niet meer in zit. Dan ga ik m misschien ook weer wat meer spelen.
Dit meen je toch niet.... Volgens mij nog niet gezien, maar vertel eens, hoe werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Tja, als ik dat verklap dan gaat straks iedereen m gebruiken :P
Ik vind het persoonlijk flauw om op zo'n manier te moeten winnen.

[ Voor 34% gewijzigd door SToRM666 op 29-04-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
idd, heb toch al het idee dat ik iets te "fair" race online.. Laat die patch maar snel komen, ga ik mn skills weer ff tegen de rest van de wereld houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SToRM666 schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:00:
Tja, als ik dat verklap dan gaat straks iedereen m gebruiken :P
Ik vind het persoonlijk flauw om op zo'n manier te moeten winnen.
Laatst toch weer eens on-line geraced en valt me echt op dat men alleen nog maar met de Boost exploit raced. Op dit moment is online imo alleen leuk als je weet met wie je racet...

Verder vindt ik het maar lang duren voordat de fix komt... Hoop dat ze 7-juni halen... imo wel beter dat ze de stats resetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat er in mei een update zou komen, ik speel niet meer online door dat gezeik met die boost, te veel kleine kinderen die niet zonder kunnen spelen verzieken de online ervaring imo.
Motorstorm eigenlijk laatste tijd helemaal niet meer gespeeld, veel te veel plezier met R:FoM online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:06:
Dacht dat er in mei een update zou komen, ik speel niet meer online door dat gezeik met die boost, te veel kleine kinderen die niet zonder kunnen spelen verzieken de online ervaring imo.
Motorstorm eigenlijk laatste tijd helemaal niet meer gespeeld, veel te veel plezier met R:FoM online.
Wat is er mis met de boost? Dat is toch gewoon een optie van
het spel?Of merk ik er niks van omdat ik 1.2 al geinstalleerd heb.

Ben online te vinden onder The Denman

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

offtopic:
@HoefMeistert, kun je je Direct Message (MyReact -> Voorkeuren) eens aan zetten? Wil je wat vragen. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Megakick!

Eerste ervaringen met PS online zijn niet echt positief.

Downloaden gaat erg traag en als ik online wil bij Motorstorm dan slaat de PS3 vast op ongeveer 85 / 90%. Hebben meerdere mensen dit wel eens gehad? Ik wil notabene gewoon de game online updaten en dat werkt al niet eens. Al 4x geprobeerd maar hij blijft gewoon hangen en dan moet ik de 3.1 update verwijderen anders doet de game het niet eens meer.....

Gaat lekker op de PS3 moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik heb er geen last van gehad. Online update ging prima en het spel speelt nog steeds goed, ook online. Geen last van lag e.d.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Ik heb de taal in men ps menu en Motorstorm allebei op NL gezet, hij kwam al iets verder maar blijft weer hangen. Ik laat hem nu een uur aanstaan, misschien hangt hij gewoon even en gaat hij daarna verder. Hoop het eigenlijk wel, motorstorm online lijkt me erg gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:51

Superkiwi

Hoi doei

Het is al bijna zover, dan komt Motorstorm 2 uit...
Ik zit nog altijd te ploeteren met de laatste 2 tickets, dus daar eerst even op vastbijten.
Irritatiefactor bij Motorstorm is wel hoog trouwens!!
Heb ik bij geen enkele game nog gehad...

*edit*
uitgespeeld.
Ik heb wel de update moeten verwijderen en de boost-trick toe moeten passen.
En dan nog was het moeilijk!
Wat een frustrerend spel zeg!
Onnodig moeilijk lijkt mij...

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2008 18:34 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Excuses dat ik dit draadje omhoog kick.
Maar ik zie er geen voor Motorstorm2.

Is het nog zinvol om Motorstorm1 te kopen, of is motorstorm2 op alle vlakke beter dan het 1e deel?

Ze zijn trouwens even duur ongeveer.
Als deel1 nog goed genoeg is, koop ik deel2 later.
Maar anders direct deel2.

[ Voor 24% gewijzigd door Sinned123 op 30-11-2009 20:28 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

Qua gameplay is het -vind ik- echt precies hetzelfde. Deel 1 en 2 verschillen alleen van elkaar door de voertuigen en banen waarop je kunt rijden.
Gameplay en frustratie qua moelijkheid aan het eind zijn bij allebei hetzelfde. Maar als je er weinig voor betaald is het zeker een leuke game voor split screen racing e.d.

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Pagina: 1