Toon posts:

[vs2005team] met meer personen aan een project werken

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ben nu al twee weken zoeken naar informatie
hoe je met elkaar aan een project samen kunt werken.

we krijgen wel verbinding in de server menu. maar dat is het dan ook..
zie het project totaal niet..
en anders om is dat ook zo..

heb gezocht naar multi-user maar kon niks vinden..

misschien dat iemand me een stuk verder kan helpen. want om via msn elke keer stukjes code te sturen is nog al tijd rovend..

gr.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je zou eens in de handleiding, documentatie kunnen kijken? Als je een dusdanig duur product koopt vind ik het maar raar dat je er niet mee kunt werken.

Daarnaast is je TS nogal karig. Gezocht op "multi user"? Wat dacht je van effe wat verder googlen dan je neus lang is. Zo kom ik in no time hier: http://msdn2.microsoft.com/en-us/teamsystem/aa718833.aspx

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
nou heb die link van je door gezocht..

maar geen info over, hoe je de klassen krijgt na dat de verbinding tot stand is gekomen..

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Wat je dan zoekt is 'Source Control'. Een source control database is je centrale repository voor je code, met een 'get latest version'-commando krijg je alle gewijzigde code. Heb je een Team Foundation Server? Dan regelt die je source control. Zo niet kan je beter Visual Source Safe installeren.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 03:41:
nou heb die link van je door gezocht..

maar geen info over, hoe je de klassen krijgt na dat de verbinding tot stand is gekomen..
Dan moet je verder kijken dan je neus lang is en mss eens dieper gaan dan 1 linkje: http://msdn2.microsoft.co...rary/ms181279(VS.80).aspx

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
RobIII schreef op maandag 16 april 2007 @ 08:48:
[...]

Dan moet je verder kijken dan je neus lang is en mss eens dieper gaan dan 1 linkje: http://msdn2.microsoft.co...rary/ms181279(VS.80).aspx
Wij werken ook met TFS, moet zeggen dat het aardig werkt, maar dat het qua configuratie best wat werk is. Oja, wat ook erg vervelend is, als iemand een file gelockt heeft, dan kan je niet zoals in VSS

Ook merge van Project files is soms een ramp.....

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
raptorix schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:09:
als iemand een file gelockt heeft, dan kan je niet zoals in VSS
Maak je die zin nog af?
Pagina: 1