Op zoek naar een open, prebuild PVR

Pagina: 1
Acties:
  • 421 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SuperNull
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Ik ben op zoek naar naar een goede PVR.
de eisen zijn als volgt:

- Formaat moet een minitower of kleiner zijn, liefst een barebone ofzo.
- Composite(of SCART) EN kabel input.
- Wireless netwerk.
- Output mag VGA, s-video of composite(of SCART) zijn.
- Open platform (er gaat Linux met MythTV op).
- 3D chip is niet noodzakelijk maar een dikke plus.
- x86 based is niet noodzakelijk maar een dikke plus.
- USB aansluiting voor draadloos toetsenbord en muis.
- Afstandsbediening niet noodzakelijk.De draadloze muis is goed genoeg.

De composite(of SCART) input eis is vanwege digtale televisie.
De 3D chip en x86 base wens is zodat er eventueel wat games met cedega kunnen worden gespeelt.
Niets al te niews, GTA:VC zou al heel tof zijn. Dit is echter geen core requirement.
De processor/ram/hd snelheid hoeft in princiepe maar net zo snel te zijn dat opnemen goed gaat.
De TV die hierop moet worden aangesloten slikt zo'n beetje alle mogelijke input, dus vandaar geen specifieke eisen.
Het netwek kan natuurlijk naar wireless via een router, maar dat is natuurlijk weer een kastje erbij, dus liever niet.

Ik weet dat zulke systemen goed zelf samen te stellen zijn voor rond de €500.
Ik vroeg me echter af of iemand een kant en klaar systeem ergens heeft gezien die aan deze eisen voldoet of anders makkelijk uitbrijdbaar is om eraan te voldoen.

Ik heb systemen gezien die bijna voldoen, maar net knellen op een of ander punt. Als iemand een tip heeft hoor ik het heel graag.
Het systeem is voor iemand anders en ik regel het graag voor hem maar heb eigenlijk geen zin en tijd om helemaal vanaf nul te bouwen.

Alvast bedankt.

[ Voor 20% gewijzigd door SuperNull op 13-04-2007 02:12 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SuperNull schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 01:51:
Ik heb systemen gezien die bijna voldoen, maar net knellen op een of ander punt.
Geef dan in ieder geval een paar voorbeelden die niet voldoen, anders krijg je die hier wéér als suggestie.
Zou zonde zijn van de moeite die iemand dan voor jou neemt om te zoeken, nietwaar?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device