Visual Studio "ding"ed bij komma

Pagina: 1
Acties:

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11 13:20
Ik zit momenteel echt met een vervelend probleem.
Elke keer als ik in een .idl bestand (Interface Definition Language) een komma typ hoor ik de irritante "ding" van XP.
Ik heb waarschijnlijk een keer per ongeluk een key-combo ingedrukt, maar ik kom er echt niet meer achter hoe ik dit uit kan zetten :(

Het gaat om Visual Studio 2005, op XP SP2. Het ligt niet aan het project, in een geheel nieuw project met een geheel nieuwe .idl doet hij het ook :(

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Atmoz

Techno!!

Sorry, ik heb even een heel andere vraag.
Een hele tijd geleden heb jij dit getypt:
TheBlasphemer schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:42:
Offtopic:
Kwam dit tegen toen ik wat anders zocht, en het is misschien leukn om te vermelden dat je dit ook voor hele andere dingen kan gebruiken...
Als je na de "Beep!" dit in de code gooit:
code:
1
2
3
                HWND hwndWinamp = FindWindow("Winamp v1.x",NULL);
                if (hwndWinamp)
                    SendMessage(hwndWinamp,WM_COMMAND,40046,0);

kun je met:
BeepDetect detect 0 1680 6 2
winamp op pause en unpause zetten met fluiten ;)

Ik ben op dit moment mezelf proberen aan te leren om op een andere frequentie te fluiten ;)
Als ik het goed begrijp kun je dus ook je MIC ingang gebruiken als deveice?
Of hoe heb je dit gedaan? Sorry voor je topic te kapen, maar ik kon je email niet vinden, en je site doet het ook niet...

[edit]

Trouwens erg leuk met dat fluiten ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Atmoz: als iemand z'n email niet in z'n profiel heeft staan heeft dat vaak een reden. In elk geval is het geen reden tot topic kaping. Als je echt een vraag hebt voor het forum hier open dan gewoon een nieuw topic (wel lettend op het beleid natuurlijk).

Ontopic maar weer ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Atmoz

Techno!!

@ Creepy:

Is een heel nieuw topic maken beter dan één klein vraagje stellen in één post? De TS van dit topic is de enigste die het antwoord op m'n vraag weet... Maargoed als dat beter is (of zelfs moet) dan wil ik dat alsnog best doen.

[ontopic]

Misschien kun je die "ding" wav-file verwijderen zodat hij het niet meer kan afspelen.... Alleen is dan de vraag of je een foutmelding krijgt...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
atmoz schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:49:
Misschien kun je die "ding" wav-file verwijderen zodat hij het niet meer kan afspelen.... Alleen is dan de vraag of je een foutmelding krijgt...
Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon uit zetten (Configuratiescherm -> Geluiden -> tabblad geluiden -> Ergens onder programmagebeurtenissen effe die 'ding' zoeken en uitzetten).
Maar ook da's nogal een workaround; volgens mij moet 'ie gewoon geen 'ding' doen :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

RobIII schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:55:
[...]

Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon uit zetten (Configuratiescherm -> Geluiden -> tabblad geluiden -> Ergens onder programmagebeurtenissen effe die 'ding' zoeken en uitzetten).
Maar ook da's nogal een workaround; volgens mij moet 'ie gewoon geen 'ding' doen :P
Heeft Visual Studio daar geen aparte groep onder in dat scherm?
Net als WMP dat heeft e.d.

[/wilde-gok]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
r0b schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:57:
[...]

Heeft Visual Studio daar geen aparte groep onder in dat scherm?
Net als WMP dat heeft e.d.

[/wilde-gok]
Alleen voor een breakpoint AFAIK

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Probeer eens ALT(links) + Shift

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

dat is geen complete hotkey

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Daarmee kan je switchen tussen locales (maar volgens mij is ctrl + shift daarvoor default)

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wat hebben locales ermee te maken dan?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Waarschijnlijk helemaal niks, ik reageerde alleen op jouw opmerking dat het geen volledige hotkey is.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh ok, ik bedoelde ook in visual studio :)

Pagina: 1