[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]
Een hele tijd geleden heb jij dit getypt:
Als ik het goed begrijp kun je dus ook je MIC ingang gebruiken als deveice?TheBlasphemer schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:42:
Offtopic:
Kwam dit tegen toen ik wat anders zocht, en het is misschien leukn om te vermelden dat je dit ook voor hele andere dingen kan gebruiken...
Als je na de "Beep!" dit in de code gooit:
code:
1 2 3HWND hwndWinamp = FindWindow("Winamp v1.x",NULL); if (hwndWinamp) SendMessage(hwndWinamp,WM_COMMAND,40046,0);
kun je met:
BeepDetect detect 0 1680 6 2
winamp op pause en unpause zetten met fluiten
Ik ben op dit moment mezelf proberen aan te leren om op een andere frequentie te fluiten
Of hoe heb je dit gedaan? Sorry voor je topic te kapen, maar ik kon je email niet vinden, en je site doet het ook niet...
[edit]
Trouwens erg leuk met dat fluiten
Ontopic maar weer
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Is een heel nieuw topic maken beter dan één klein vraagje stellen in één post? De TS van dit topic is de enigste die het antwoord op m'n vraag weet... Maargoed als dat beter is (of zelfs moet) dan wil ik dat alsnog best doen.
[ontopic]
Misschien kun je die "ding" wav-file verwijderen zodat hij het niet meer kan afspelen.... Alleen is dan de vraag of je een foutmelding krijgt...
Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon uit zetten (Configuratiescherm -> Geluiden -> tabblad geluiden -> Ergens onder programmagebeurtenissen effe die 'ding' zoeken en uitzetten).atmoz schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:49:
Misschien kun je die "ding" wav-file verwijderen zodat hij het niet meer kan afspelen.... Alleen is dan de vraag of je een foutmelding krijgt...
Maar ook da's nogal een workaround; volgens mij moet 'ie gewoon geen 'ding' doen
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Heeft Visual Studio daar geen aparte groep onder in dat scherm?RobIII schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:55:
[...]
Je kunt 'm natuurlijk ook gewoon uit zetten (Configuratiescherm -> Geluiden -> tabblad geluiden -> Ergens onder programmagebeurtenissen effe die 'ding' zoeken en uitzetten).
Maar ook da's nogal een workaround; volgens mij moet 'ie gewoon geen 'ding' doen
Net als WMP dat heeft e.d.
[/wilde-gok]
Alleen voor een breakpoint AFAIKr0b schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:57:
[...]
Heeft Visual Studio daar geen aparte groep onder in dat scherm?
Net als WMP dat heeft e.d.
[/wilde-gok]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.