Toon posts:

MSN foutcode 81000306

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Op het werk hebben we allemaal MSN de laatste versie.
Sinds een week of wat kunnen we niet altijd of helemaal niet meer inloggen en dan krijgen we foutcode 81000306 (gateway).

Nu heb ik natuurlijk het gehele internet afgestruind en gegoogled en weet ik veel wat, maar nix wat er kwah tips stond hielp. dns flushen... blablabla firewall alles is goed.

We hebben alleen een xp-machine met de nieuwste updates en de nieuwste msn. Er draait een hardwarematige firewall, maar daar is nix aan veranderd.

Ik heb ook de webversie geprobeerd en die doet het wel. Het 'grappige' is ook dat een collega met een apple i-Book wel kan inloggen met msn, wat kan hierin het verschil zijn :S

Zoals ik dus al zei ik heb veel onderzocht wat het zou kunnen zijn maar nix hielp.
Ik heb ook nog wat gelezen over de .NET framework versies dat dat wat zou kunnen uitmaken, dit heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Somebody help Please!!!

Verwijderd

heel dom misschien en waarschijnlijk lost dit jouw probleem niet op, maar kijk je systeemtijd es goed na! bij mij loste dit een msn probleem op waar ik nooit uit kon komen..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:04:
heel dom misschien en waarschijnlijk lost dit jouw probleem niet op, maar kijk je systeemtijd es goed na! bij mij loste dit een msn probleem op waar ik nooit uit kon komen..
heb ik ook al gechecked....

Verwijderd

gebruik j misschien een router? Misschien handig je poorten en dingen te checken, misschien even op nieuwe intalleren, Of msn ff reinstallen (maar dat heb je natuurlijk al gedaan) Ik zou dat framework maar wel es gaan downloaden, dit heeft eveneens alles een probleem verholpen bij mij, probeer alle tips die op internet staan, of die jekrijgt na te gaan en kijken of het helpt!

Edit: Verwijder eventuele tooltjes en al die troep even van je msn, dit las ik op een forum,,

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2007 23:33 ]

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-03 14:42
Probeer van de microsoft site eens Windows Live Messenger TM 8.0 te downloaden en vervolgens te installeren. Dit lost volgens mij ook heel wat problemen op. Althans bij ons op het werk wel. Ook kan de 8.1 versie niet echt geweldig met sommige Vista installaties overweg.