[XP] Print Spooler blijft nieuwe printers toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 16:40
Het probleem dat ik op deze PC hier heb is dat in windows de print spooler steeds nieuwe printers blijft toevoegen. Dit is wat ik gedaan heb:

- Een E-Tech print server/router aangesloten en goed ingesteld
- De E-Tech software geinstalleerd voor een virtuele USB poort
- De HP software geinstalleerd voor de HP OfficeJet 5610

Hierna vond windows plotseling de printer en fax, en dat klopt. De printer doet het verder ook perfect, dus daar lijkt niets aan de hand. Echter worden steeds nieuwe faxen gevonden (op het moment al 66 gevonden :X). Als ik de print spooler even stop zet dan verdwijnt dit (logisch).

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

edit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.huising/faxen.jpg
Het levert wel leuke plaatjes op ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Marcj op 12-04-2007 21:52 ]

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 10:08
Toevallig TL verlichting aan in de buurt?
Of de OfficeJet is stuk?
Haal m eens los, deinstalleer alle printers/faxes en kijk dan eens wat er gebeurd?

oisd.nl

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 16:40
Het probleem is dus dat ik geen printer kan verwijderen zolang de print spooler uit staat. Verder doet de printer het perfect op 2 andere pc's, dus daar is niets mis mee. Op één of andere manier heb ik op deze ene laptop de print spooler over de zeik gekregen :(

edit:
Ik heb de oplossing gevonden: de HP software zelf zat dwars. Ik heb de software van HP met de hand verwijderd (iig de services etc. uitgezet) en toen was het ook over. Nu zijn alle extra faxen verwijdert en alles lijkt normaal. Gelukkig zit die HP software nu ook niet meer te zeuren.

[ Voor 36% gewijzigd door Marcj op 12-04-2007 22:02 ]