Toon posts:

[Vista] Beveiligingswaarschuwingen uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 893 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een keer ergens gelezen dat je die ovetollige beveiligingswaarschuwingen van windows vista uit kunt schakelen. Je moest dan ik windows zelf gaan sleutelen. Waren een paar stappen die je moest uitvoeren. Weet iemand misschien hoe doe moet, zoja welke ervaring heb je ermee en op welke site staat het.

BVD

Batavier-2

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je bedoelt UAC. Dat staat gewoon in de help, op de MS KB site, tien keer hier op Tweakers uitgelegd en op google vind je er ook een paar duizend pagina's over. Hoe moeilijk is het om gewoon eens te gaan zoeken?

*Hele diepe zucht*

Ik zal het hier dan maar neerzetten omdat je schijnbaar te lui ervoor bent. Ga naar het configuratiescherm > Gebruikersaccounts > wijzig gebruikers. Dan naar het hoofdscherm van gebruikersaccounts > verander beveiligingsinstellingen > haal het vinkje weg en klik op OK. Herstart en je krijgt geen UAC meldingen meer.

Even voor de anderen die het in het engels geen probleem vinden (ik heb het vertaald voor zover ik het kan, kan een beetje krom staan, maar dat zijn we van MS ook gewend): http://www.google.com/sea...num=100&ie=utf-8&oe=utf-8

Commandline FTW

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit had je door het ervaringentopic even door te lezen makkelijk zelf kunnen vinden. Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters