Toon posts:

Tray 3 van Laserjet 4050TN verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben thuis een Laserjet 4050TN staan die standaard is voorzien van twee lades van 250 vel. Nu moet het ding op een andere plaats komen te staan, en het zou me daarbij heel handig uitkomen als één van die twee lades even in een la zou verdwijnen, want zoals het nu is past het ding net niet op z'n nieuwe plek ;)
Ik weet vrij zeker dat de derde la los zou moeten kunnen (je hebt la 1 voor handmatige invoer, la 2 is de eerste la van 250 vel en la 3 de twee la van 250 vel), maar ik heb vanalles geprobeerd en het lukt me gewoonweg niet 8)7 Ik heb al op internet alle service manuals doorgenomen maar er wordt met geen woord over gerept, bijna alsof het te simpel is om in een handleiding te zetten. Kan iemand met eenzelfde printer me uitsluitsel geven? Kan dat ding nou wel of niet los, en zoja, kan iemand me dan vertellen hoe?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Je kunt de rest van de printer toch gewoon optillen en van de onderste tray aftillen? :?

Zo gaat het tenminste bij de 2200/2300/4100/4200/4300 serie.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat dacht ik dus ook, maar bij deze zit 'ie vast 8)7
Nouja, zal er dan wel niet af kunnen. Balen, dan maar een andere oplossing verzinnen...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:42
Kan niet.

De "normale" 4000-serie heeft een papierlade van 500 vel.

De T-versie (T=Tray, lade dus, N = netwerk) heeft 2 vaste lades van 250 vel.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hij kan er alleen af als het een extra 500 vel lade is, dus 1x 500 (4000 zonder T) of 2x250 (4000 mét T) plus die extra lade C4124A http://pictures.partsearc...54358879192cb14d293b4.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Gianni Rombios op 12-04-2007 22:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik had gehoopt dat slechts één lade echt vast zou zitten, maar dat is dus niet zo. Nou, dan maar een andere oplossing verzinnen. Iedereen bedankt voor de reacties :)
Pagina: 1