crisp schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:59:
[...]
Ik denk dat je dergelijke inschattingen beter kan overlaten aan de developers zelf. Verder mis ik nogal wat argumentatie omtrent wat er dan precies zo bagger aan is en eventuele suggesties hoe het beter zou kunnen.
Die 10 minuten was niet serieus bedoelt hoor, niet meteen op de kast klimmen hè

Had er misschien een smilie naast moeten zetten
Verder is 't simpelweg geen 'manager' IMO. Zodra je een icon wilt verwijderen, dan is na verwijdering spontaan een ander icon geselecteerd. Dat is nogal ongewenst gedrag IMO, de user moet na verwijdering zélf het correcte icon kunnen kiezen lijkt me.
Het resultaat om álle icons te verwijderen is vervolgens ook dat je ál je icons gezellig langs gaat, totdat alles weg is. Compleet GoT kan dan gezellig meegenieten van al je icons die derhalve de revu passeren.
Dat is overigens ook meteen de énige manier om je icons 'uit' te zetten, alles verwijderen. Ik heb ze nu lokaal moeten backuppen om het 'uit' te krijgen, nadat ik 10x mijn onbeveiligde, on-encrypted password in heb moeten voeren.
't Is al met al bij elkaar een 'goedkope oplossing' IMO wat nogal wat functionaliteiten mist.
M.b.v. wat "tabbladen" (javascript) kun je ongetwijfeld de drie verschillende functionaliteiten onderscheiden: "toevoegen", "verwijderen" en "gebruiken", waarbij uiteraard de laatste twee overduidelijk twee verschillende inputs nodig hebben: "verwijderen" zou ik graag zien als checkbox, terwijl "gebruiken" natuurlijk een radiobutton nodig heeft. Door javascript-ish tabbladen te gebruiken kun je die drie functies netjes en overzichtelijk scheiden zonder er een aparte 'manager' voor te gebruiken. (Geen idee hoe dat verder te fixen is voor de non-js-clients

) Dan moet natuurlijk React wel de mogelijkheid bieden om meerdere icons tegelijkertijd te verwijderen, anders heeft 't allemaal weinig nut. Géén icon selecteren na verwijdering zou dan IMO al een grote verbetering zijn, maarja, wie ben ik

Gaarne
[
Voor 21% gewijzigd door
Osiris op 12-04-2007 20:16
]