[C&C3] installatie loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Hallo,

Vandaag heb ik C&C3 gekocht maar nu kamp ik met een probleem. De installatie loopt vast. De computer reageert en het proces zelf loopt niet vast, echter gaat de laadbalk niet vooruit, en dan bedoel ik ook echt niet vooruit in een halfuur. Ik heb zo 1,2,3 geen idee waar het aan kan liggen en wat ik kan doen om het te voorkomen. Ik heb al opnieuw opgestart en uiteraard de cd gepoets etcetc.
Ik maak nog gebruik van Windows XP.

Als ik te weinig info heb gegeven dan roept U maar!

BVD! _/-\o_

Verwijderd

Bij mij bleef hij ook een paar minuten hangen maar na nog een keer geprobeert te hebben deed hij het...

• BFmango
Zal eensch een keertje proberen in Vista, wellicht biedt dat een uitkomst.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Druk eens op Alt+Tab? Misschien staat er zo'n "Register Now!"-venstertje achter de installatiewizard dat wacht op antwoord.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

CodeCaster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:40:
Druk eens op Alt+Tab? Misschien staat er zo'n "Register Now!"-venstertje achter de installatiewizard dat wacht op antwoord.
ja dat heb ik ook gehad maar mischien als het niet lukt naar de winkel gaan hé
maar dit klinkt mij niet nieuw in de oren een vriend van mij had hem ook gekocht en
hetzelfde probleem

• BFmango
CodeCaster schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:40:
Nope helaas, hij blijft echt gewoon hangen. Wat een rotzooi, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Morgen terug naar Mediamarkt.

Verwijderd

mjaa heb dat ook gehad
als het goedf is loopt de installer vast op de Retail exe map en de support files

had dat hier ook gister , heb de Disc een paar een in en uit de lade gehaald en gewacht totdat ie vroeg om de disk en toen weer verder geprobeerd

ben 10 minuten zo bezig geweest , en toen liep de install ineens door
want op de 1 of andere manier kan ie dat mapje moelijk lezen

Enige wat je hebben kan als je dat zo doet , is dat je geen geluid hebt in filmpjes
als de install klaar is , kijk dan even in de movies map of je 3 .big bestanden daar hebt

staan er geen 3 in de map , even handmatig kopieren van Disc naar de map ( werkt prima )

Anyways , ik dacht al dat ik de enige was , maar schijnbaar ligt het tog niet aan me pc zoals ik al dacht

je kun gauw zien waar hij vastloopt
tijdens install even een aparte map openen met de map waar de game in gaat
en dan gewoon in de gaten houden wat ie instaleert
als het goed is zie je wat support en MP en SP mapjes en wat losse files voordat de installer niet verder gaat ( installer hangt bijna aan het eind als het goed is )

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 17:09 ]

Pagina: 1