Toon posts:

Adaptec 1505

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Is er iemand van jullie die deze kaart of onder milenium of onder 2000 aan de praat krijgen ? Zo ja, met welke drivers dan ? Ik kan bij adaptec er niks meer over vinden en hier bij search ook niet.

specs:
Asus p3b-f
asus v3800 tnt 2 ultra
qauntum fireball 18,2 gb.

Dat was denk ik wel het belangrijkste, als jullie het willen weten er komt een scsi writer aan te hangen.(ja ook een oudje philips 2600) :)

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

onder windows 2000 word hij volgens mij automatisch gedetecteerd en geinstalleerd of heb ik dat nou mis :?

Maximum effort - Deadpool

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Adaptec's 1505 wordt niet ondersteund door WindowsNT (zowel 4.0 als 5.0)
Wel kun je gebruik maken van deze kaart als je hem als 1510 installeert, maar je krijgt geheid problemen met je netwerkkaart of andere devices.

* FoolZero heeft twee 1505-jes en baalt hier stierlijk van :(

edit:
typo's |:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 06 februari 2001 16:02 schreef FoolZero het volgende:
Adaptec's 1505 wordt niet ondersteund door WindowsNT (zowel 4.0 als 5.0)
Wel kun je gebruik maken van deze kaart als je hem als 1510 installeert, maar je krijgt geheid problemen met je netwerkkaart of andere devices.

* FoolZero heeft twee 1505-jes en baalt
hier stierlijk van :(

edit:
typo's |:(
Mij is het onder NT gelukt kreeg alleen nog een error maar hij werkte prima en als je een sleutel in het register aan paste dan deed hij foutloos maar 2000 lukt nooit vanwege IRQ's en een nieuwe kopen vindt ik zonde voor die ouwe burner

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Op dinsdag 06 februari 2001 16:07 schreef Henkules het volgende:

[..]

Mij is het onder NT gelukt kreeg alleen nog een error maar hij werkte prima en als je een sleutel in het register aan paste dan deed hij foutloos maar 2000 lukt nooit vanwege IRQ's en een nieuwe kopen vindt ik zonde voor die ouwe burner
Je hebt helemaal gelijk, een nieuwe burner dan maar kopen! :)
BTW, je gaat met toch niet vertellen, dat je die Quantum Fireball ook aan die 1505 hebt hangen? Ow wacht het is geen Atlas... |:( Beter lezen FoolZero |:(

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb er wel een 2 x een barracuda aan hangen een 4 gb en een 1 gb.
Pagina: 1