If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
1
2
| # cd /usr/src # ln -s [je-kernel-source-dir] linux |
[ Voor 27% gewijzigd door BoAC op 12-04-2007 20:45 ]
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
[ Voor 43% gewijzigd door Jungian op 16-04-2007 14:33 . Reden: even wat verduidelijkt ]
0.0
Have a taste of freedom. It is sometimes a bitter pill. To me though, this is the sweetness of the GPL
Jij kan vast eerst wel even uitleggen waarom hij niet de nieuwste release van Ubuntu geïnstalleerd heeft dan ? Aan Suse ga ik geen woorden meer vuil maken in ieder geval.laurencevde schreef op maandag 16 april 2007 @ 17:24:
mag jij mij een suse-package voor de NVidia 7182-drivers aanwijzen
0.0
Nu dus Ubuntu, ik heb hem net opgewaardeerd tot 6.06, wat makkelijker was omdat het beter compatible was met nieuwere versies van wine dan 5.10. Alles werkt perfect. Hiervoor heb ik al verscheidene andere distributies geprobeerd die niet werkten (Suse 10.1 en 10.2 dus, Mepis). Allen gaven ze hetzelfde zwarte scherm.
Suse vind ik zelf erg fijn, op mijn nieuwere pc draaide het ook perfect, maar op een pentium 3 vind ik het toch iets te onwillig. Ubuntu reageert overal veel sneller mee. Het vervelendst in Suse vond ik dat het zo lang duurde voor yast was opgestart, iets wat misschien 10 seconden duurt met Synaptec in Ubuntu. In Ubuntu 5.10 en 6.06 draait de videokaart ook meteen perfect, iets wat met Suse veel moeilijker was.
Al met al vind ik het in dit geval makkelijker op Ubuntu te blijven, waar ik op andere punten graag op Suse was gebleven, zoals de look, de makkelijke interface e.d.
In ieder geval bedankt voor de positieve reacties.