[PHP]Resizen animated gif

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

• hornage
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik wil voor een website een de mogelijkheid hebben om animated gifs die geupload worden te resizen.
Nu ben ik er na kort zoeken al achter gekomen dat dit erg lastig wordt met php en gd omdat dit niet standaard wordt ondersteund.
Toch lijkt het me iets wat niet praktisch onmogelijk is.
Iemand dus toevallig een class of link waarin dit wel mogelijk is?

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het kan met imagemagick, een extensie voor PHP.

• hornage
Dit heb ik al langs zien komen jah. Ik zal eens kijken of de provider dit ondersteunt.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

hornage schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:49:
Dit heb ik al langs zien komen jah. Ik zal eens kijken of de provider dit ondersteunt.
En anders kun je een voorstel doen om het te laten installeren voor jouw account bij hun :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 16:08
Ik heb zelf nogal slechte ervaringen met ImageMagick icm animated gifs. Als het even kan, resize ik ze handmatig met een Photoshop Droplet. Als iemand een goede methode heeft gevonden om ze toch met imagemagick te resizen, en de kwaliteit te behouden, dan is een reply-tje meer dan welkom!

• hornage
mmmm, ik zie niet in phpinfo() imagemagick staan. De site staat op xs4all. Iemand hier ervaring mee?

• Japius
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-11 16:08
Nope, staat bij mij ook niet in de phpinfo van een xs4all-hosting pakketje.

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:58

sanzut

It's always christmas time

dan zou je ze kunnen mailen of ze het voor je installeren

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Hier is best wel wat over te vinden, dus probeer het eerst zelf en ga niet plompverloren je vraag hier stellen want op deze manier is het een scriptrequest. En dat willen we hier niet hebben :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.