Hallo
ik heb december de Aldi-PC gekocht (Medion, core2duo 1,86ghz, 1gb RAM, 320GB, geforce 7650gt) en op de vista upgrade voor 20 € gewacht. Nu wou ik hem installeren maar krijg ik midden in de installatie opeens nadat ie opnieuw is opgestart een blauw scherm
"A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.....text......
Technical Information:
*** STOP: 0x0000007B (0x84C04BA0, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)
ik kan nu wel via del tijdens t opstarten selecteren
oudere windows (ipv windows setup) dan gebruik ik weer gewoon mn oude windows. De eerste keer dat ik dat deed kreeg ik ook een schermpje ervoor dat zei dat t niet gelukt was en dat ik vista upgrade advisor moest runnen.
daar zegt ie dat het gewoon moet lukken
nu vond ik een duitser met het zelfde probleem maar hij zegt in dit topic
http://www.informationsarchiv.net/foren/beitrag-56340.html
Habe das Problem jetzt gelöst. Die Idioten von Medion hätten einem aber auch sagen können das man im BIOS von IDE auf RAID umschalten muss Naja vielen Dank trotzdem
maar wat is ide en raid en wat bedoelt ie (ben niet echt goed in duits)
als ik nu vista upgrade check dan staat er wel:
VIA Serial ATA Controller -
5287 VIA SATA/PATA IDE controllers
Er zijn geen compatibiliteitsgegevens voor dit apparaat beschikbaar. Ga voor meer informatie naar de website van de fabrikant, ga naar Windows Marketplace of neem contact op met uw verkoper.
Weet iemand hoe ik toch vista kan installeren??
ik heb december de Aldi-PC gekocht (Medion, core2duo 1,86ghz, 1gb RAM, 320GB, geforce 7650gt) en op de vista upgrade voor 20 € gewacht. Nu wou ik hem installeren maar krijg ik midden in de installatie opeens nadat ie opnieuw is opgestart een blauw scherm
"A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.....text......
Technical Information:
*** STOP: 0x0000007B (0x84C04BA0, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)
ik kan nu wel via del tijdens t opstarten selecteren
oudere windows (ipv windows setup) dan gebruik ik weer gewoon mn oude windows. De eerste keer dat ik dat deed kreeg ik ook een schermpje ervoor dat zei dat t niet gelukt was en dat ik vista upgrade advisor moest runnen.
daar zegt ie dat het gewoon moet lukken
nu vond ik een duitser met het zelfde probleem maar hij zegt in dit topic
http://www.informationsarchiv.net/foren/beitrag-56340.html
Habe das Problem jetzt gelöst. Die Idioten von Medion hätten einem aber auch sagen können das man im BIOS von IDE auf RAID umschalten muss Naja vielen Dank trotzdem
maar wat is ide en raid en wat bedoelt ie (ben niet echt goed in duits)
als ik nu vista upgrade check dan staat er wel:
VIA Serial ATA Controller -
5287 VIA SATA/PATA IDE controllers
Er zijn geen compatibiliteitsgegevens voor dit apparaat beschikbaar. Ga voor meer informatie naar de website van de fabrikant, ga naar Windows Marketplace of neem contact op met uw verkoper.
Weet iemand hoe ik toch vista kan installeren??