[Xbox360] Geluidssetje aanhangen

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Hallo,

ik wil graag een geluidssetje aan mijn 360 hangen ... de kamer waar ik in "game" is niet zo heel groot. Ik ben al op ebay aan het rondkijken geweest en zag een aanbieding van de logitech Z-680. aangezien deze een optische ingang had lijkt me deze perfect!

Maar is dit niet overkill ? Kan ik beter een 2.1 setje kopen ? Moet ik voor DTS enzo echt via de optische uitgang gaan op de 360 ?

Ik zie de bomen niet meer door het bos momenteel.
Max budget is toch wel 150 euro ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Als je écht Surround wilt hebben, moet je volgens mij inderdaad optisch gebruiken. Je kunt de meeste surroundsetjes ook wel op de reguliere 360-aansluiting gooien, maar dan heb je nep-surround, oftewel, stereo over vijf speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Dat is toch al beter dan de meeste TV speakers ... misschien moet ik zo maar iets overwegen...
Enige tips voor 2.1 sets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 10:34

nXXt

Carpe omnia

Mijn jongere broer heeft aan z'n 360 een Creative 2.1-setje hangen. Het is geen surround, maar wel een wereld van verschil ten opzichte van de speakers van de tv. Was (ik meen) €30 bij de Schlecker.

Als je écht surround wilt hebben, zul je een decoder moeten hebben. Met speakers zit je dan al snel aan je €150.

Ik denk dat je aan een 2.1-set ook al veel plezier zult beleven; maar natuurlijk is het lastig oordelen voor een buitenstaander.

EDIT: Het belangrijkste verschil t.o.v. TV-speakers is een veel diepere bass, helderder tonen en als je de twee speakers voldoende ver uit elkaar zet, heb je al een surround-achtig effect (al is het dan links-rechts).

[ Voor 19% gewijzigd door nXXt op 12-04-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:56

TheVMaster

Moderator WOS
de 360 ondersteund geen DTS (op dit moment) ;) dus DD5.1 is tha max you can get...
En ja..daarvoor moet je via de optische kabel gaan....

[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 12-04-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Die vraag had je beter in Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33 kunnen stellen :) Mergen gaat nu wat lastig, dus post je vraag daar even opnieuw a.u.b.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.